مسئول پایگاه فرهنگی سپاه شهرستان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 200 دستگاه ماهواره توسط خود مردم و به صورت داوطلبانه به این پایگاه‌ها تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 16 September 2015
مسئول پایگاه فرهنگی سپاه شهرستان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 200 دستگاه ماهواره توسط خود مردم و به صورت داوطلبانه به این پایگاه‌ها تحویل داده شده است.

به گزارش فارس؛ صادق نظری در جلسه احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان همدان اظهار کرد: پایگاه فرهنگی سپاه در فصل تابستان برنامه‌های ویژه‌ای را در چهار نقطه همدان برگزار کرده است.

وی به اجرای این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: اقامه نماز جماعت در 20 پارک، اجرای ویژه‎برنامه‌های آسیب‌های ماهواره در 16 پارک با سخنرانی در مورد آسیب‎های آن از جمله برنامه‌های این‌ پایگاه‌های فرهنگی در سطح شهر همدان بوده است.

مسئول پایگاه فرهنگی سپاه شهرستان همدان ادامه داد: یکی از دلایل اصلی مبادرت به دیدن ماهواره از سوی مردم ناآگاهی آنها در مضرات استفاده از این شبکه است که باید در این زمینه به افراد جامعه آگاهی داده شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 200 دستگاه ماهواره توسط خود مردم و به صورت داوطلبانه به این پایگاه‌ها تحویل داده شده است.

نظری در ادامه سخنانش افزود: پایگاه‌های فرهنگی برپا شده در سطح شهر در 32 غرفه به کارهای مختلف فرهنگی می‌پردازند که یکی از این غرفه‌ها غرفه چالش حجاب است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تابستان این پایگاه‌ها تا 15 مهرماه ادامه دارد، خواستار توجه به این مهم شد.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج ایستگاه عفاف و حجاب در چهار نقطه از شهر ایجاد شده که کار بیشتر این ایستگاه‌ها دادن تذکر لسانی و برقراری امنیت مسافران حاضر در شهر همدان است.

منصور ملکی افزود: ناجا در ماه رمضان 9 هزار و 400 تذکر لسانی و ارشادی داشته و در بحث روزه‌خواری نیز 257 نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 397 مورد دستگیری مفاسد اجتماعی داشته‌ایم و 343 دستگاه ماهواره در سطح شهر همدان توقیف شده است.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان همدانبه بیان پیشنهاد برای رونق بیشتر امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: در راستای ترویج امر به معروف باید واحد مشاوره در مساجد سطح شهرستان ایجاد شود.

وی افزود: در مراکز توریستی همدان باید در حوزه فرهنگی نیز کار فرهنگی انجام شود و واحدهای دانشگاهی نیز در ترویج تذکر لسانی قوی‌تر عمل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار