تابناک کهگیلویه وبویراحمد
آرزو مي كنم كه همه ي مرده ها را از دوباره به زندگي خود برساني و همه ي مريض ها را خوب كني و مادرم كه سرطان سينه دارد را خوب كني و زنده نگهش داري وپدر بزرگم كه كليه ي سنگي دارد
کد خبر: ۹۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 14 September 2015
 انسان قرن حاضر چنان درگیر مسائل روزمره وشخصی شده است که از اطرافیان خود در بی خبری کامل به سر می برد. دنیای مجازی و عصر ارتباطات که قرار است همه دنیا را به هم وصل کند باعث شده که از حال و روز نزدیکترین افراد به  خود بی خبر ترین باشیم. در شهر لنده اتفاقی رخ داده که انتشار آن می تواند به ما کمک کند که نسبت به خود ودیگران کمی بیشتر بیاندیشیم. مسوولان جمع آوري صدقات كميته امداد امام خميني(ره) در يكي از محلات شهرلنده در حال جمع آوري صدقات از صندق هاي مردمي بودند كه نامه اي كوچك با دست خطي كودكانه نظرشان را جلب كرد كه بلافاصله با تماس با خبرنگار یک سایت محلی خواستار انتشار آن در اين پايگاه اطلاع رساني شده اند.

اين نامه تحت عنوان از طرف پروين به خدا است كه متن و تصوير اين نامه را مي توانيد درزير مطالعه نماييد:

از طرف پروين به خدا

اي خداي مهربان من تورا خيلي دوست دارم

اميدوارم در آسمان زندگي خوبي داشته باشي و آرزو مي كنم كه همه ي مرده ها را از دوباره به زندگي خود برساني و همه ي مريض ها را خوب كني و مادرم كه سرطان سينه دارد را خوب كني و زنده نگهش داري وپدر بزرگم كه كليه ي سنگي دارد را خوب كني اگه آرزوي من را برآورده كني از تو تشكر مي كنم.

خبرلنده, نامه اي به خدا , پروين , سرطان ,مادر,صندوق صدقات, كميته امداد , شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار