مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری‌های مازندران برای ساماندهی رودخانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم محمد ابراهیم یخکشی ر جلسه کارگروه گردشگری مازندران  اظهار داشت: استان مازندران با وجود برخورداری از جاذبه‌های طبیعی همواره شاهد گردشگران در این استان است.
وی با بیان اینکه رودخانه‌ها و سدهای فراوانی در استان برای جذب گردشگر و توریسم در استان وجود دارد‌، افزود: متاسفانه  از این قابلیت‌های برای جذب گردشگر در استان استفاده بهینه انجام نشده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه مطالعات اجرای طرح گردشگری سد عباس‌آباد بهشهر‌، سنبل‌رود و شیاده انجام شده است، تصریح کرد‌‌: امکان‌سنجی و تهیه و بهره‌برداری از سد البرز و شهید رجایی ساری نیز در دستور کار قرار دارد.
یخکشی، آشنا کردن مردم به منابع آبی و مدیریت بر مصرف آب را از اهداف اجرایی طرح گردشگری در حوزه آب یاد کرد و گفت: با تفاهمنامه با شهرداری‌های مازندران برای ساماندهی روخانه‌های استان انجام شده است.
وی افزود: با توجه به وجود رودخانه‌های مختلف و ظرفیت‌های آن‌ها در استان از این پتانسیل‌ها غافل شده‌ایم.
یخکشی با  اشاره به پتانسیل‌های خوب در استان از تأسیسات و مجاری آبی استفاده بهینه‌ای نمی‌شود، تصریح کرد: یکی از سیاست آب منطقه‌ای استفاده و مشارکت بخش‌خصوصی و بالفعل کردن ظرفیت‌های منابع آب استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار