قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت که باشگاهش در نیم فصل دوم با پیشنهاد کادر فنی ۹ بازیکن جدید لیگ برتری برای تقویت این تیم جذب خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 13 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ،  ایزد سیف الله پور در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران ورزشی استان مازندران در ساری افزود: با تعدادی از باشگاهها و بازیکنان لیگ برتری برای حضور در نساجی حتی به صورت قرضی رایزنی شده است.
وی اضافه کرد: تیم نساجی در نیم فصل اول به دلیل برخی اشتباهات ناشی از جذب بازیکنان از سوی سرمربیان سابق، نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و هم اکنون این تیم حداقل بر روی کاغذ در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد و اولویت باشگاه حضور قوی در نیم فصل دوم و فرار از سقوط است.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه هیچ دخالتی در نتایچ ضعیف این تیم ندارند، چرا که تمام بازیکنان و حتی دستیاران تیم در نیم فصل اول با نظر قطعی سرمربیان سابق این تیم ( محمود فکری ، وحید فاضلی) جذب شدند و نتایج ضعیف نیز حاصل این تفکر بود.

سیف الله پور دلیل عدم دخالت مستقیم مدیران و حتی مالک نساجی مازندران در ورود و خروج بازیکنان تیم را اعتماد به کادر فنی سابق دانست و اظهارداشت : کادر فنی سابق تیم نساجی در ۱۰ بازی که در فصل گذشته وارد تیم شدند، نتایج خوبی را کسب کردند و این نتایج خوب زمینه اعتمادسازی دو جانبه را فراهم کرد تا تمام نقل و انتقال بازیکنان با نظر کادر فنی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به هر حال نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر روزهای پایانی خود را سپری می کند و در حال حاضر تمام دغدغه باشگاه و هواداران جذب بازیکنان قوی برای نیم فصل دوم و خروج تیم از وضعیت فعلی است.

فصل همدلی برای نجات از لبه سقوط

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با عذرخواهی از هواداران بابت نتایج ضعیفی که تیمشان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر کسب کرد گفت: در شرایط فعلی برای تمام دلسوزان و علاقه مندان به تیم باید حفظ انسجام و هماهنگی داخلی تیم ملاک عمل قرار گیرد تا در فضایی آرام بتوانیم هم بازیکنان خوبی را جذب کنیم و هم این که در نیم فصل دوم نتایج دلخواه کسب شود و تیم از سقوط نجات یابد.

سیف الله پور ادامه داد: اگرچه پیش بینی سقوط برای هر تیمی در شرایطی که ۱۶ بازی تا پایان فصل رقابت های فوتبال باشگاههای ایران زمان باقی مانده زودهنگام است ، ولی هرگونه تصمیم عجولانه و برهم خوردن آرامش تیمی می تواند بستر مناسبی را برای سقوط تیم ها به خصوص تیم هایی که در قعر جدول قرار دارند، فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد : تیم نساجی پس از ۲۷ سال دوری از رقابت های لیگ برتر در سال ۹۶ با همراهی هواداران، مسوولان استانی و مالکان تیم به لیگ برتر صعود کرد و توانست شادی لیگ برتری را به مازندرانی برگرداند و نباید بار دیگر این فرصت شیرینی که حاصل شد را با ایجاد حواشی به تلخ کامی تبدیل شود.

به گفته سیف الله پور سقوط تیم به معنای از بین رفتن تمام فرصت های فعلی است و احتمال بازگشت مجدد تیم به لیگ برتر بسیار دشوارتر از سال ۹۶ خواهد بود و تجربه نشان داده که چندین سال زمان می برد تا یک تیمی که از لیگ برتر سقوط می کند ، بار دیگر به این رقابت ها برگردد.

استارت حضور تیم در استان مازندران

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در واکنش به انتقادات هواداران برای حضور تیم در خارج از استان (تهران) دلیل این اقامت اجباری را ناشی از نداشتن امکانات و تجهیزات خوابگاهی و تمرینی در داخل استان مازندران دانست و گفت: در شرایط فعلی رایزنی با دانشگاه آزاد اسلامی برای در اختیار گرفتن کمپ خوابگاهی و ورزشگاهی آن صورت گرفت و در صورت عقد قرارداد نهایی و تجهیز، تیم نساجی به طور کامل به مازندران بر می‌گردد.

سیف‌الله‌پور اظهارداشت: استان مازندران با وجود ظرفیت های خوبی که از لحاظ استعداد فوتبالی در سطح ملی برخوردار است، اما در حوزه امکانات و تجهیزات ورزشگاهی به خصوص اقامتگاه مناسب ورزشی برای فوتبال محروم بوده و این ضعف زیرساختی موجب شد تا نساجی به عنوان یک تیم بومی ، پس از سه سال از صعودش به لیگ برتر نتواند در داخل استان اقامت دائمی داشته باشد.

وی در مورد واگذاری زمین ماهفورجک برای ساخت کمپ باشگاه نساجی مازندران گفت: حداقل سه سال اخیر وعده هایی مبنی بر واگذاری زمین این منطقه به باشگاه برای ساخت کمپ ورزشگاهی اختصاصی داده شد، ولی هنوز عملی نشده است.

سیف الله پور افزود: امیدواریم که هر چه سریع‌تر این زمین در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد تا بتوانیم در یک پروسه زمانی دو تا سه ساله کمپ مورد نیاز را در داخل استان ایجاد کنیم و تیم نیز بتواند با خیال راحت در کمپ اختصاصی اقامت داده شود.

تردید برای تعویض چمن ورزشگاه وطنی

این مسوول باشگاه نساجی در مورد چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محل دیدار خانگی این تیم نیز گفت : چمن مصنوعی این ورزشگاه برای بازی تیم های لیگ برتری مناسب نیست و بخشی از مصدومیت بازیکنان ما نیز ناشی از نامناسب بودن چمن این ورزشگاه است.

سیف الله پور با قدردانی از استاندار مازندران و سایر مدیران استانی که کمک کار باشگاه نساجی هستند اظهار داشت: تعویض زمین ورزشگاه شهید وطنی مطالبه به حقی از سوی هواداران و باشگاه است که مورد تایید مسوولان استانی نیز قرار گرفت و باید هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن انجام شود.

وی اضافه کرد: اگرچه بحث هایی برای شروع عملیات اجرایی تعویض چمن مصنوعی این ورزشگاه در روزهای آینده مطرح شده است، ولی همچنان تردیدهایی در این زمینه وجود دارد و در صورت تصمیم قطعی ، نساجی با تایید کادر فنی در یکی از ورزشگاههای شهرستان های اطراف بازی می کند.

وی در مورد احتمال برگزاری بازی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد : تصمیم قطعی در این زمینه بر عهده کادر فنی است و هر تصمیمی بگیرند، قطعا باشگاه اجرا می کند.

نساجی مازندران تنها تیم استان های شمالی کشور در رقابت های لیگ برتر محسوب می شود که از ۱۴ بازی رقابت های لیگ برتر با دو پیروزی ، سه تساوی و ۹ باخت و ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

برچسب ها: تیم نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار