مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛
تابناک- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع بیش از سه هزارو ۵۶۰ وسیله سرمایشی و گرمایشی در سال جاری بین مددجویان این نهاد با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 07 February 2021

بیش از ۳هزار وسیله گرمایشی سرمایشی بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر، اظهارداشت: در راستای کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت، از ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 560 وسیله سرمایشی و گرمایشی با اولویت نیازمندان ساکن در مناطق محروم و مرزی توزیع شده است.


وی با تأکید بر اینکه مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی این نهاد هستند افزود: از ابتدای سال جاری با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق برخوردار و محروم و مرزی استان ، بیش از۲ هزارو ۲۰ دستگاه آبگرمکن با اولویت مددجویان مناطق محروم توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد:  همچنین در زمستان امسال تعداد 500 دستگاه بخاری نیز در میان مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع شده است.

لطفی تصریح کرد: درزمینه وسایل سرمایشی نیز تعداد هزارو ۴۰ دستگاه یخچال دراختیار  مددجویان قرارگرفت.

وی با قدردانی از مساعدت های مردم نیکوکار و نوعدوست هم استانی در زمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان، گفت: بخشی از اعتبارات هزینه شده برای تهیه این لوازم ضروری زندگی از اعتبارات دولتی و بخشی دیگر نیز  از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان‌دوستانه هم استانی های عزیز تامین شده است.

انتهای پیام/ن۱۰۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار