کد خبر: ۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 13 September 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در انتخابات هیئت فوتبال بر روی گزینه خاصی نظر نداریم و سیاسیون نباید در ورزش دخالت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مسعود رهنما امروز در مراسم انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال در چند ماه اخیر یک فرآیند سخت را متحمل شدیم تا بتوانیم شرایط مطلوبی را برای برگزاری انتخابات آن فراهم بیاوریم.

وی اظهار داشت: ما بر طبق قوانین، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که وجود داشته عمل کرده‌ایم و سعی کردیم این انتخابات به نحو صحیح اجرا شود و اشکالی در روند انتخابات رخ ندهد.

رهنما افزود: اگر بیان می‌کنیم که سیاسیون در ورزش دخالت نکنند به این دلیل است که اگر بخواهیم با برخورد سیاسی دوستان را برانیم کار درستی نیست و با اصول همخوانی ندارد.

به گزارش تسنیم، رهنما پیش از انتخابات در مورد گزینه‌های مورد نظر اداره ورزش و جوانان گفته بود: با آقای کفاشیان در مورد گزینه خاصی صحبت نکرده‌ایم و بر روی گزینه خاصی تاکید نداریم و من هم نمی‌دانم گزینه مورد نظر آقای کفاشیان کدامیک از دوستان هستند و اداره کل ورزش و جوانان بر روی گزینه خاصی نظر ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار