مدیرانی که به این انقلاب خیانت میکنند در هر سطحی که باشند مردم با حضور خودشان حساب این افراد را با انقلاب جدا خواهند نمود/۱۲۰ عنوان برنامه داریم در ۹۰۰ رده بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 28 January 2021

به گزارش تابناک مازندران،سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل درنشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:در طول تاریخ جایی را سراغ نداریم که یک ملت با همه مشکلات بایستد و انقلاب کند.

سخنان فرمانده سپاه بابل درنشست با اصحاب رسانه
 


برای نشاط انقلاب نیاز به این هست که ما همیشه در صحنه باشیم که تا کنون نیز این چنین بود.

وی افزود:طرح شهید سلیمانی که در سطح محلات فعالیت میکنند با همکاری بسیج و مراکز بهداشت در حال اجرا می‌باشد.
سپاه شهرستان در کنار نهادها و ادارات، چهل و دومین سالگرد جمهوری اسلامی را جشن خواهد گرفت.

سرهنگ رمضانی خاطر نشان کرد:۱۲۰ عنوان برنامه داریم در ۹۰۰ رده بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود:فضاسازی شهر و روستا، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانوادهای شهدا، عطر افشانی قبور شهدا، نمایشگاه علمی فرهنگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی و جشنواره عمار در سطح پایگاه های محلات برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بابل تصریح کرد:۱۵ بهمن عقد نوعروسان را در حسینیه سپاه شهرستان بابل داریم. در همان روز ۱۲ جهیزیه نو عروس بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند داده خواهد شد.

وی ادامه داد:۱۹ بهمن افتتاح پروژه های محرومیت زدایی،۲۰ بهمن کمک مومنانه، جهیزیه عروس را در تمامی پایگاه های بسیج شهرستان داریم.

وی ادامه داد:اجرای گروه سرود سیار و تئاتر در سطح شهرستان و
در روز ۲۲ بهمن به خاطر شرایط کرونایی، رژه خودرویی و موتور سواران را خواهیم داشت.

وی افزود:ویژه برنامه رزمایش دسته های رزمی پایگاه‌های بسیج را در شهرستان داریم.از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ایست و بازرسی محلات و گشت رضویون جهت نشان اقتدار به اجرا خواهد آمد.

وی در پایان گفت:انقلاب اسلامی، بالنده، مقتدر چون کوه استوار، شعار امسال هست ومدیرانی که به این انقلاب خیانت میکنند، مردم حساب مدیران خائن به نظام را با انقلاب جدا میدانند و این را باحضور در دفاع از نظام بارها ثابت کردند و می‌کنند.

گزارش :رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار