سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نگران بازی مقابل شهرداری تبریز نیستیم چرا که این تیم با هدایت خداداد عزیزی فوتبال بازی می کند و بازی بسته و تدافعی در آن نقش ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 02 March 2015

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: نگران بازی مقابل شهرداری تبریز نیستیم چرا که این تیم با هدایت خداداد عزیزی فوتبال بازی می کند و بازی بسته و تدافعی در آن نقش ندارد.

 به گزارش ایرنا ؛ داوود مهابادی گفت : تیم پاس در مقابل تیم هایی که فوتبال طبیعی و به دور از دفاع فشرده بازی می کنند به مراتب بهتر ظاهر می شود و امروز نیز مقابل شهرداری تبریز به دنبال یک بازی هجومی و به قصد تصاحب سه امتیاز هستیم.

وی بیان کرد: بازی راحتی پیش رو نداریم چرا که تیم های تحت هدایت خداداد عزیزی همواره هجومی بازی می کنند و تاکنون هم شهرداری تبریز با عزیزی نتایج خوبی کسب کرده است.

وی افزود: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار حایز اهمیت است و برای اینکه بتوانیم در جدول جابجایی ایجاد کنیم باید به پیروزی در مقابل شهرداری تبریز دست یابیم ضمن اینکه امیدوار باشیم نتایج سایر بازی ها هم به سود ما رقم بخورد.

مهابادی در خصوص شرایط تیمش گفت: نبود محمدصادق کرمی و نادر هوشیار قطعا در این بازی تاثیرگذار است اما در نبود آنها هم نفرات جایگزین داریم که می توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی پاس همدان با تاکید بر لزوم حمایت مسوولان از تیم در این سه بازی باقی مانده تا پایان سال جاری گفت: هر سه بازی ما با تیم های بالای جدول است که در سرنوشت صعود تیم تاثیر مستقیم دارد و اگر مسوولان خواهان تحقق این هدف هستند باید از این حمایت به موقع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این سه هفته تیم های مدعی قهرمانی دیدارهای حساس پیش رو دارند بنابراین از هیچ کوششی برای کسب سه امتیاز هر بازی دریغ نمی کنند و تیم پاس هم در تلاش برای تصاحب امتیازهای لازم است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم پاس داشته باشد، گفت: در بازی رفت به دلیل اشتباه فردی پیروزی کسب شده را با تساوی تغییر دادیم اما این بار جای اشتباه نیست و باید برای سه امتیاز تلاش دوچندان داشته باشیم.

وی یادآور شد: امروز تماشاگران شاهد بازی جذاب و هجومی از هر دو تیم خواهند بود و تیم فرصت طلب پیروز میدان می شود.

تیم های پاس همدان و شهرداری تبریز در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، ساعت 14 و 45 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار