۵۰ مورد جدید در ۴۸ ساعت گذشته؛
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه، ۵۰ مورد جدید بیمار کرونا در این شهرستان شناسایی شد، گفت: مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌ها خوب بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 23 December 2020

۳۶۱۵ تعداد مبتلایان ویروس کرونا در شاهرود و میامی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی بابیان اینکه در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه هفته جاری، ۵۰ مورد بیمار کرونایی جدید در شاهرود شناسایی‌شده است، اظهار داشت: بر این اساس شمار مبتلایان قطعی این بیماری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به پنج هزار و ۴۴۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۴ نفر در بخش کرونا بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده و با توجه به توصیه‌های مکرر وزارت بهداشت مردم شاهرود در شب یلدا به‌خوبی به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کردند.

رضا چمن همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی شهرستان شاهرود مراجعه داشتند و سه مورد بستری شدند.

چمن با تأکید بر اینکه دورهمی های خانوادگی عامل اصلی انتشار این بیماری است، تصریح کرد: پرهیز از تجمع، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و استفاده از ماسک بهترین روش برای جلوگیری از انتقال این ویروس و همه‌گیری آن است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار