این تصمیم داور ، باعث شد تا تماشاگران چند صندلی را بشکنند و به داخل زمین پرتاب کنند البته این پایان ماجرا نبود و تعدادی از تماشاگران نیز از فنس ورزشگاه عبور کردند و خود را به نزدیکی های زمین مسابقه رساندند .
کد خبر: ۹۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 11 September 2015
تابناک گیلان: تیم های فوتبال داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان عصر پنجشنبه در هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در بخشهایی این بازی به جنجال کشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد ، تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد .
تیم فوتبال داماش گیلان با شکست مقابل تیم گیتی پسند اصفهان ، اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد چون این تیم در دو بازی گذشته خانگی خود ، صاحب پیروزی شده بود .

مهمترین نکته این مسابقه ، تصمیمات داوری بود که منجر به اعتراض شدید تماشاگران و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان و همچنین بیرون رفتن تیم داماش از زمین بازی شد .
در دقیقه هشتم این دیدار ، حسام عرب داور این مسابقه روی یک صحنه مشکوک یک ضربه پنالتی به سود تیم گیتی پسند اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید تماشاگران و کادر فنی تیم داماش گیلان همراه بود .

در دقیقه 30 نیز داور این دیدار دومین کارت زرد را به مجتبی فرزام پور بازیکن تیم داماش نشان داد تا این بازیکن با دریافت این کارت ، از زمین بازی اخراج شود که این تصمیم نیز با اعتراض شدید تماشاگران همراه بود .

همچنین در دقایق پایانی این مسابقه و داخل محوطه جریمه تیم گیتی پسند ، یکی از بازیکنان تیم داماش سرنگون شد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد اما یکی از بازیکنان تیم داماش توپ را به گل تبدیل کرد اما داور این مسابقه با سوت زدن بازی را متوقف و به بازیکنی که داخل محوطه جریمه سرنگون شده بود به دلیل تمارض ، کارت زرد نشان داد و گل تیم داماش را مردود اعلام کرد.

این تصمیم داور ، باعث شد تا تماشاگران چند صندلی را بشکنند و به داخل زمین پرتاب کنند البته این پایان ماجرا نبود و تعدادی از تماشاگران نیز از فنس ورزشگاه عبور کردند و خود را به نزدیکی های زمین مسابقه رساندند .

در این حالت ، بازی متوقف شد تا ماموران و سایر مسوولان ورزشگاه ، تماشاگرانی را که داخل زمین شده بودند را به خارج از زمین مسابقه هدایت کردند .
تماشاگران نیز یک صدا خواهان بیرون آمدن تیم فوتبال داماش گیلان از زمین بازی بودند که تیم داماش نیز برای لحظاتی از زمین بازی بیرون آمد اما با وساطت مسوولان دوباره این تیم به بازی خود ادامه داد .

در پایان این مسابقه نیز ، مجید جهانپور مرد همیشه آرام دنیای مربیگری ، به شدت به نحوه قضاوت این داور اعتراض می کرد و باید گفت که برای اولین بار بود که جهانپور چنین اعتراضی را نسبت به قضاوت انجام می داد .

همچنین پس از به صدا درآمدن سوت پایان این بازی ، نیمکت نشینان تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان به سرعت خود را به رختکن رساندند و منتظر ماندند تا تماشاگران از ورزشگاه بیرون بروند سپس به سمت اتوبوس خود حرکت کنند .
تعدادی از تماشاگران نیز در بیرون از ورزشگاه شهید عضدی رشت با شعارهایی همچنان نسبت به قضاوت این مسابقه اعتراض داشتند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار