مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تمام تلاش ما بر این است که پروژه استادیوم ورزشی 5‌ هزار نفره چالوس که حاصل سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بود را در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 95 به‌پایان برسانیم.
کد خبر: ۹۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 11 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس  از شهرستان چالوس، حبیب حسین‌زادگان پنج‌شنبه شب در مراسم بهره‌برداری از سالن باستانی این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه راکد ماندن پروژه‌های سفر رهبری زیبنده مسئولان نیست، اظهار کرد: سعی داریم تا با جهت‌گیری سفر هیئت دولت به استان مازندران که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود در صورت تخصیص بودجه و اعتبار در سال 95-94 این پروژه‌ها را به پایان برسانیم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران و خادمان ورزشی شهرستان چالوس در زمینه احیا و بازسازی سالن ورزش باستانی زورخانه این شهرستان، خاطر‌نشان کرد: زورخانه یکی از مکان‌های مقدسی است که چون نام امام علی(ع) در آنجا ذکر می‌شود، ورزش در آن نیز نوعی عبادت محسوب می‌شود و در فرهنگ اصیل و اسلامی ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه ورزش باستانی در مقایسه با دیگر ورزش‌ها، اظهار کرد: با وجود این ارزشمندی سالن باستانی چالوس از فضای مناسبی برخوردار نبود که با بررسی‌های انجام شده اقدام به بازسازی این مجموعه گرفتیم.

سلیمان رضوی‌زاده با اشاره به وضعیت قبلی این سالن، خاطر‌نشان کرد: در ابتدا این سالن شامل دو قسمت مجزای سالن جودو و ورزش باستانی بود که با پیگیری مناسب اقدام به برداشتن دیوار میان این دو سالن گرفتیم و با ایجاد تغییراتی توانستیم سالن باستانی در خور شان ورزشکاران این شهرستان را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تجهیز و بازسازی سالن باستانی شهرستان چالوس را مرهون حمایت‌های همه‌جانبه جامعه ورزش شهرستان چالوس خواند و افزود: با وجود عدم بودجه برای تربیت‌بدنی در سال 94 با حمایت جامعه ورزش توانستیم این سالن باستانی را با اعتبار 50‌ میلیون تومان به شکل امروز در بیاوریم.

رضوی‌زاده با بیان اینکه 90‌ درصد از پروژه‌های ورزشی با حمایت خوب جامعه ورزش در شهرستان چالوس محقق شد، گفت: با روحیه مشارکت‌پذیری که بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و جامعه ورزش وجود دارد توانستیم 2500 مترمربع از حیاط سالن ورزشی 4‌ هزار نفره شهدای چالوس را آسفالت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار