شاگردان علی دایی با پیروزی در برابر تیم نیروی زمینی در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، به مرحله بعد صعود کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 11 September 2015
به گزارش تابناک قم، دیدار دو تیم صبای قم و نیروی زمینی تهران از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

نخستین گل بازی به علت غفلت مدافعان تیم صبا و در حرکت رو به جلو سعید حلافی و پاس عمقی وی به محمد معاوی به ثمر نشست.

در ادامه بازیکنان تیم صبا بازی هجومی و روبه جلو را در دستور کار قرار دادند و چند موقعیت ناموفق گل بر روی دروازه نیروی زمینی خلق کردند.

دومین موقعیت خطرناک نیروی زمینی نیز در دقیقه 25 بازی بر اثر اشتباه مجدد بازیکنان صبا و فرار روبه جلوی سعید حلافی شکل گرفت که با خوش شانسی تیم صبا این موقعیت به گل تبدیل نشد.

حملات تیم صبا بر روی دروازه نیروی زمینی ادامه یافت تا در دقیقه 35 با سانتر زیبای قاسم دهنوی از جناح راست و ضربه تمام کننده کریم اسلامی دروازه شهردادنژاد باز شد تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود.

بازیکنان صبا پس از زدن گل اول همچنان بازی هجومی خود را حفظ کرده و چندین موقعیت مناسب را با بی‌دقتی از دست داده و فریاد علی دایی را بلند کردند.

در دقایق تلف شده نیمه اول امیرحسین صادقی با زدن ضربه ایستگاهی سنگین از پشت محوطه جریمه توانست دومین گل صبا را وارد دروازه نیروی زمینی کرده و تیم صبا را با پیروزی عازم رختکن کند.

نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه دو بر یک به نفع صبا به پایان رسید که حدود 150 تماشاگر از نزدیک این رقابت را تماشا کردند.

شاگردان فرشاد فلاحت زاده نیمه دوم این دیدار را با بازی دفاعی شروع کردند و نخستین کارت زرد بازی نیز در دقیقه 58 به نام بازیکن شماره 19 این تیم، سید علیرضا ابراهیمی ثبت شد.

دقایق نیمه دوم با حملات پی در پی شاگردان دایی سپری شد و در چند موقعیت خطرناک عکس‌العمل‌های خوب شهدادنژاد فرصت گلزنی را از مهاجمان تیم صبا گرفت.

در دقیقه 72 بازی رضا حقیقی پس از تعویض با فرشید باقری زمین را ترک کرد و به رختکن رفت.

دومین کارت زرد بازی در دقیقه 81 به سعید حلافی زننده تک گل نیروی زمینی رسید و در ادامه این تیم حملات پراکنده‌ای بر روی دروازه صبا تدارک دید که نتیجه‌ای در بر نداشت. نهایتا این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان دایی به پایان رسید و تیم صبا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار