رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران: مطالبه گری ورزشکاران در مسائل متعدد بیشتر شود‌ گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران گفت: سازمان بسیج جهت صیانت و مطالبه گری ورزشکاران این استان ورود کرده و ورزشکاران باید در این حوزه فعالانه عمل کنند.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 16 December 2020

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران: مطالبه گری ورزشکاران در مسائل متعدد بیشتر شود‌
گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران گفت: سازمان بسیج جهت صیانت و مطالبه گری ورزشکاران این استان ورود کرده و ورزشکاران باید در این حوزه فعالانه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسن افشار عصر امروز در نشست با هیئت اندیشه‌ورز گردان سایبری شهرستان آمل با بیان اینکه صیانت از ورزشکاران و مبارزه‌طلبی یکی از برنامه‌های سازمان بسیج روز است، اظهار داشت: امروز معرفی انقلاب در کوتاه ترین راه بدون سانسور، ورزش است.

وی با اشاره به اینکه هیچ رسانه ای نمی‌تواند ورزش را حذف کند، افزود: امروز دنیا به دنبال اسلام ناب بوده که توسط مجاهدین انتقال داده می‌شود و بزرگ‌ترین مجاهدت در این راه، ورزش است.

افشار با بیان اینکه تمام ورزشکاران دنیا به ورزشکاران ایران به دلیل باور و اعتقادات دینی نمی‌رسند، افزود: بزرگ‌ترین مطالبه به حق، صیانت از داشته‌های ما است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران گفت: غبار مظلومیت ورزشکاران آملی با صیانت از داشته‌ها دور و رفع شود و برای غبارروبی همه باید دست به دست هم بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار