هفته‌ی پنجم لیگ یک با شکست نساجی آغاز شد و با برگزاری نه بازی امروز به پایان می‌رسد..
کد خبر: ۹۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 10 September 2015

به گزارش تابناک مازندران هفته‌ی پنجم لیگ دسته اول عصر فردا با برگزاری چند دیدار حساس پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌‌ها شهرداری اردبیل میزبان فجر سپاسی است و ماشین سازی هم باید در آبادان به مصاف نفت این شهر برود. در باری آغازین این هفته هم تیم صدرنشین پیکان به مصاف نساجی رفت و با دو گل به پیروزی رسید. نگاهی داریم بر بازی‌های هفته‌ی پنجم لیگ یک.

 

پیکان تهران 2 - 0 نساجی مازندران

پیکان همچنان گل نمی‌خورد

به دلیل حضور پیکان در جام حذفی این بازی یک روز زودتر از سایر بازی‌های این هفته برگزار شد. پیکان در این بازی با دو گل پیروز شد تا قبل از برگزاری بقیه بازی‌ها از صدرنشینی خود مطمئن باشد.‌ پیکانی‌ها در این بازی هم گلی دریافت نکردند. رکورد پنج بازی بدون گل خورده از آن دست رکوردهایی است که حداقل در لیگ یک کمتر شاهدش هستیم. نساجی در این بازی خارج از خانه از حمایت هوادارانش هم برخوردار بود اما موفق نبود کاری پیش ببرد و دومین شکستش را هم تجربه کرد.

 

شهرداری اردبیل – فجر سپاسی شیراز

حساس‌ترین بازی هفته‌ی پنجم

شهرداری می‌‌رفت تا آرام آرام نتایج خوب فصل قبل خود را تکرار کند اما بعد از هفت امتیاز در سه بازی، هفته‌ی قبل به داماش باخت. اما هنوز این تیم صدرنشین است و در رده‌ی چهارم حضور دارد. حریف این هفته‌ی اردبیلی‌ها یکی از بهترین‌های این چند هفته است. فجر بعد از پیکان بهترین عملکرد را داشه‌ و در رده‌ی دوم حضور دارد. همچنین فجری‌ها بعد از پیکان بهترین خظ دفاع لیگ را هم صاحب هستند.

 

داماش گیلان – گیتی‌پسند اصفهان

گیتی همچنان در تلاش

داماش به لطف دو برد یک گله خود را تا رده‌ی هفتم جدول هم بالا کشیده اما شکست‌های سنگین این تیم باعث شده تا یکی از بدترین تفاضل گل‌های لیگ را داشته باشد. حریف این هفته‌ی داماش گیتی پسند است که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در جوار ته‌نشینان لیگ حضور دارد. با توجه به اینکه گیتی‌پسند باید در برابر هواداران داماشی بازی خود را برگزار کند، نمی‌تواند چندان هم به امتیازات کامل این بازی امیدوار باشد.

 

صنعت نفت آبادان – ماشین‌سازی تبریز

جدال صدرنشین‌ها در برزیل

این دیدار هم یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته است. ماشین‌سازی در این چد هفته‌ی ابتدایی هر دو بازی خارج از خانه‌ی خود را پیروز بوده و این هفته باید در شرایط سخت آبادان به مصاف نفت این شهر برود. نفت هم در هفته‌های ابتدایی لیگ بد عمل نکرده و هنوز باختی را در کارنامه ندارد. هر چند تعداد تساوی‌های این تیم زیاد است اما هواداران آبادانی می‌تواننند به آینده‌ی تیم‌شان امیدور باشند.

 

پاس همدان – نفت مسجد سلیمان

رده‌های نوزده و بیست جدول. واقعیت دارد؟

پاس همواره یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بوده و نفت هم تنها چند ماه از سقوطش می‌گذرد. حسابی که لیگ یکی‌ها روی این دو تیم باز کرده‌اند بسیار فراتر از نتایج این چند هفته‌ی آن‌ها است. حاصل کار این دو تیم در این چهار هفته تها دو تساوی و کسب دو امتیازبوده‌است. هر دو تیم بازی‌های هفته‌ی قبل خود را با نتیجه‌ی‌ مشابه یک صفر به حریفان خود واگذار کرده‌‌اند و برد در بازی این هفته می‌تواند یکی از دو تیم را از انتهای جدول جدا کند.

 

فولاد یزد – گل گهر سیرجان

همسایه‌های میانه جدولی

فولد تلاش دارد تا تنها سهمیه‌ی استان یزد را در لیگ حفظ کند و در این راه در چند هفته‌ی ابتدایی خوب ظاهر شده و هنوز شکست خارج از خانه‌ای در کارنامه‌اش ثبت نشده. خط حمله‌ی این تیم در بازی‌ها قبلی یکی از نقاط قوت آن‌ها است. بنابراین این بازی روز آسانی برای گل گهر نخواهد بود. گل گهر هفته‌ی قبل اولین برد خود را به‌دست آورد تا به‌خوبی از انتهای جدول جدا شود. این تیم در بازی قبلی موفق بود پدیده‌ی هفته‌های آغازین لیگ را شکست دهد.

 

خونه به خونه‌ی بابل - پارسه تهران

بازگشت پیوس به بابل

فرشاد پیوس در فصل قبل هدایت خونه به خونه را در لیگ دو برعهده داشت. اما به یکباره از این تیم کنار گذاشته‌شد و بعد از عدم صعود این تیم  مالکان خونه به خونه امتیاز دسته یکی خریدند و دراولین قدم اکبر میثاقیان را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند. پیوس این فصل هدایت پارسه را برعهده دارد و نتایج ضعیفی هم با این تیم کسب کرده. پارسه تا پایان هفته‌ی چهارم در رده‌ی هجدهم جدول حضور دارد. خونه به خونه هم با میاقیان هنوز نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند اما همچنان باید به این تیم هم به‌عنون یکی از امیدهای اول صعود نگریست.

 

مس کرمان – ایرانجوان بوشهر

مصاف پولدارها و بی‌پول‌های لیگ یک

مس همانند فصل قبل در این فصل هم بودجه‌ی خوبی برای صععود به لیگ برتر تدارک دیده‌است. آن‌ها دو بازی پیروز بوده‌اند و دو بازی هم شکست خوردند. حریف این هفته‌ی کرمانی‌ها ایرانجوان است. تیمی که مثل همیشه در این فصل هم از مشکلات مالی رنج می‌برد و در فصل جدید از همان ابتدای بازی‌‌ها ضعف فنی خود را هم نشان داده‌است. ایرانجوان درچهار هفته‌ی گذشته دستاوردی چهار امتیازی درکارنامه دارد.

آلومینیوم اراک – مس رفسنجان

عحایب لیگ یک رو در روی هم

هنوز پنج هفته از شروع بازی‌ها نگدشته که این دو تتیم یک رکورد عجیب از خوبه‌جا گذاشته‌اند. هر دو تیم هنوز رنگ برد و باخت را ندیده‌اند و با چهار تساوی در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول همسایه هستند. مس رفسنجان با نتایج خوبی که در فصل گذشته کسب کرده‌بود و تا یک قدمی صعود رفته‌بود در  این فصل هم یکی از امیدهای صعود است. آلومنیم هم با خریدهای خوبی که داشته یکی از مدعیان ‌ است. به هر حال عملکرد این چند هفته‌‌ی دو تیم نشانی از یک تیم برای صعود به لیگ برتر ندارد.

 

خیبر خرم‌آباد – آلومینیوم هرمزگان

شیب ملایم خیبر

خیبر در هفته‌ی اول سه گل به پاس زد و در دومین بازی هم با زدن سه گل ماشین‌سازی را متوقف کرد. این تیم در هفته‌ی بعدی هم یک تساوی کسب کرد و در هفته‌ی چهارم شکست خورد تا شیب ملایم عدم نتیجه‌گیری را حفظ کرده‌باشد. حریف این هفته‌ی خیبر، آلومنیوم است. تیمی که در چهار بازی چهار امتیاز کسب کرده‌است. هر دو تیم بازی قبلی خود را با نتیجه‌ی یک صفر واگذار کردند.
نقل از نساجی اسپرت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار