تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یک بازی هجومی و برتر، نساجی مازندران را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.
کد خبر: ۹۲۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 11 December 2020

دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه ۴ بر صفر پیروز میدان شود.
تیم سپاهان که در ۲ دیدار قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود، این دیدار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط کیروش استنلی به گل رسید.
تیم میهمان که در ضدحملات خود نتوانست کاری انجام دهد بازهم مغلوب سپاهان شد و در دقیقه ۴۰، شوت زیبای محمدرضا حسینی، طلایی‌پوشان را با ۲ گل پیش انداخت.
در ادامه، بازیکنان نساجی مازندران در یک ضدحمله صاحب موقعیت گل شدند که با بی‌دقتی بازیکنان این تیم از بین رفت تا اینکه دوباره تیم سپاهان که بازی هجومی را به نمایش گذاشته بود در دقیقه ۴۴ توسط سجاده‌زاده به گل سوم خود رسید.
 تیم سپاهان که بازی برتر و فنی را نسبت به دیدارهای گذشته خود به نمایش گذاشته بود در دقیقه ۸۳ دوباره توسط سجاد شهباززاده به گل چهارم خود رسید و برغم تلاش تیم نساجی مازندران برای گلزنی توانست این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی برسد و با ۱۰ متیاز جایگاه دوم لیگ برتر را از آن خود کند.
در ترکیب اصلی سپاهان پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید افکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی با هدایت محم نویدکیا بازی کردند.
در ترکیب اصلی نساجی مازندران با هدایت وحید فاضلی، نیما میرزازاد،حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، آرمان قاسمی، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، محمد مهدی نظری،کریم اسلامی، مهزداد بایرامی به میدان رفتند.

 این دیدار را امیر عرب‌براقی با کمک‌های علیرضا ایلدروم و براتعلی مولوی قضاوت کردند.
تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی با ۱۰ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت و نساجی مازندران با هفت امتیاز در رده دهم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :