جشنواره استانی حریم ماه با موضوع حجاب و عفاف از امروز با افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شروع به کار کرده است و تا شانزدهم اسفند نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴ 08 March 2015
تابناک بوشهر: با افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف، جشنواره استانی «حریم ماه» در دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه گفت:جشنواره استانی حریم ماه با موضوع حجاب و عفاف از امروز با افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شروع به کار کرده است و تا شانزدهم اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جعفری افزود:محورهای این جشنواره هنری-ادبی، وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 اسفند ارسال کنندو در روز اختتامیه به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود‌:برنامه روز اختتامیه این جشنواره با حضور فروغ نیلچی‌زاده، کارشناس برنامه تلویزیونی ((سمت خدا)) و الهام چرخنده ((بازیگر سینما و تلویزیون ))برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری همچنین در خصوص نمایشگاه حجاب و عفاف که صبح امروز در دانشگاه پیام‌نور مرکز بوشهر افتتاح شد، افزود:این نمایشگاه شامل نمایشگاه عکس و پوستر‌،فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی با موضوع عفاف و حجاب است.

وی ادامه داد:در بخش جنبی نمایشگاه نیز برگزاری مشاوره دانشجویی،پخش کلیپ و برگزاری مسابقه با موضوع حجاب و عفاف را خواهیم داشت.

منبع: تابناک
برچسب ها: نمایشگاه حجاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار