استاندار مازندران با بیان اینکه باغ ۳۳ هکتاری رامسر قصه پر غصه چندین ساله مردم این شهرستان به شمار می‌رود، خواستار تسریع در احیای این باغ ملی شد.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 04 December 2020

احمد حسین زادگان ظهر جمعه در حاشیه بازدید از باغ ۳۳ هکتاری رامسر با بیان اینکه برای احیای باغ ۳۳ هکتاری فرایندهای مالی و مجوزهای ملی را پیگیری خواهم کرد، افزود: در اولین قدم، دسترسی مردم به پیاده روها و دیواره سازی در باغ ۳۳ هکتاری باید عملیاتی شود.

 

وی گفت: باغ ۳۳ هکتاری قصه پر غصه چندین ساله مردم رامسر است و روند احیای آن با طرح میراثی در جدول زمانی مناسب عملیاتی می‌شود و در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران که با حضور وزیر میراث فرهنگی برگزار، روند احیای باغ ۳۳ هکتاری مصوب شد و اختلاف بین مشاور و سازمان میراث فرهنگی با دستور وزیر گردشگری مرتفع شد.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه احیای باغ ۳۳ هکتاری اولویت و دغدغه اصلی استان مازندران است و این سرمایه ملی به علت کارهای جانبی بدون تأخیر عملیاتی شود، تصریح کرد: احیای باغ ۳۳ هکتاری با جدول زمانی و بر اساس طرح مشاور با کمک فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رامسر انجام شود.

 

حسین زادگان گفت: دسترسی مردم به پیاده روها و دیواره سازی در باغ ۳۳ هکتاری عملیاتی شود تا این سرمایه ملی منطقه خاور میانه و آسیا در حد و اندازه‌های خود ظاهر شود.

 

استاندار مازندران افزود: برای احیای باغ ۳۳ هکتاری فرایندهای مالی و مجوزهای ملی را پیگیری می‌کنم تا در بازه زمانی محدود، این باغ تا نوروز ۱۴۰۰ احیا شود.
مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار