رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: با وجود اولین بارش پاییزی و لغزنده بودن جاده‌ها ، تمامی راه‌های این استان باز است و تردد در آن جریان دارد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 13 November 2020

 سرهنگ حسین پورقیصری افزود: هرساله با آغاز اولین بارش‌ها با توجه به آغشته بودن سطح جاده‌ها به دود و روغن لغزندگی  و شدت حوادث رانندگی بیشتر از دیگر روزهای سال است.

وی با اشاره به بارش اولین باران پاییزی گفت: با این وجود تاکنون حادثه ترافیکی و خسارت جانی و مالی سنگین در استان گزارش نشده است و با توجه به اینکه بارش‌ها از انتهای شب گذشته در بیشتر مناطق استان آغاز شد تردد در جاده‌ها کم و با رعایت مقررات ترافیکی صورت گرفت.

رییس پلیس راه فرمناندهی انتظامی  اصفهان تاکید کرد: رانندگان همچنین هنگام بارش برف و باران، ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، با سرعت مطمئنه حرکت  و در طول مسیر از ترمزهای بی‌مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی نیز خودداری کنند.

سرهنگ پورقیصری با اشاره به استقرار واحدهای گشت پلیس راه در نقاط برف گیر و سخت گذر استان از رانندگان خواست در هنگام تردد در این مسیرها زنجیر چرخ و لوازم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.  

وی از رانندگان خواست تا قبل از انجام سفر و یا عبور و مرور در جاده‌ها، نقص فنی خودرو، عاج لاستیک و برف پاکن به ویژه در وسایل نقلیه عمومی را بررسی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار