معاون استاندار فارس گفت: اگر مسلمانان دنبال عزت خواهی، سعادت و پیروزی واقعی هستند رمز آن تقویت و حفظ وحدت، انسجام و تمرکز بیشتر بر اشتراک ها به جای افتراق ها است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 02 November 2020

به گزارش تابناک فارس: سید احمد احمدی زاده اظهار داشت: همچنین یکی از اهداف و پیامدهای مثبت ایجاد هفته وحدت توسط امام راحل، پرهیز از تفرقه و دودستگی ها و دامن نزدن به برخی اختلافات جزئی میان ملت های مسلمان است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروزه یک الگوی تمام عیار و عینی برای سایر ملت های مسلمان است که اگر دنبال عزت خواهی، سعادت وپیروزی واقعی هستند رمز آن تقویت و حفظ وحدت و انسجام و تمرکز بیشتر بر اشتراک ها به جای افتراق ها است.

وی به بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و رویدادهای مهم این روز اشاره کرد و گفت: وجه اشتراک همه رویدادهای رخ داده در این روز، مبتنی بر استکبار ستیزی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر توطئه ها و ترفندهای شوم دشمنان است.

یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

احمدی زاده بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ، مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا،به صورت خیلی محدود و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: شیعه ، سنی ، وحدت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار