رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۹۸ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 02 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی ، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۹۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودیاز بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۸۳۹ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله، ۱۱۷ نفر در بخش‌های عادی، ۱۳۷ نفر در بخش‌های ویژه و ۴۶ نفر با حال وخیم وصل به دستگاه تحت درمان هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کمان‌کان بیمارستان فارابی با ۱۹۷ بیمار بالاترین تعداد بیماران بستری را به خود اختصاص داده و بیمارستان امام رضا (ع) مرتب با افزایش ظرفیت‌ها و تخت‌ها، ۱۵۸ بیمار بستری دارد.

محمدی به بستری ۳۵۴ بیمار در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان اشاره و ادامه داد: در صورتی که نیاز به اعزام بیماران کرونایی باشد، از طریق آمبولانس و اتوبوس آمبولانس بیماران به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بیمارستان‌های شهرستان‌های تابع استان، گفت: در تمام شهرستان‌های استان به جزء روانسر و دالاهو که بیمارستان نداریم، تخت‌هایی مخصوص برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده به عنوان مثال بیمارستان اسلام‌آباد غرب ۴۲ تخت که الان ۵۲ بیمار بستری است، در سنقر ۵۴ تخت که الان ۵۵ بیمار دارد، در سرپل‌ذهاب ۲۹ تخت که الان ۳۳ بیمار دارد و در کنگاور ۴۴ نفر که الان ۵۰ بیمارکرونایی بستری دارد.

محمدی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: هشت نفر از این تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی هر کدام یک فوتی طی شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

وی اضافه کرد: با احتساب مرگ و میرهای ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۹۸ نفر رسیده است.

محمدی تعداد موارد بستری با علائم بیماری کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون را ۱۷ هزار و ۹۳۰ مورد اعلام کرد و گفت: در این مدت 15 هزار و 950 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار