کاپیتان تیم نساجی قائمشهر می گوید هیچگاه به هیچ کدام از مربیان خود تاکنون بی احترامی نکرده است و همیشه رسم ادب را در مقابل آنها به جا آورده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  مازندليگ، میثم بائو در رابطه بازی اخیر تیم شان و پیروزی در برابر حریف مازندرانی گفت: این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود، چند سالی می شد که در مازندران این اتفاق مهیج نیفتاده بود و دو تیم هم استانی در مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند، تیم خونه به خونه بابل هم تیم بسیار خوبی بود و کاملا مشخص بود یک بازی سخت را در پیش داریم.
وی ادامه داد: به حساسیت بالایی که این بازی داشت باعث کیفیت آن پایین بیاید، البته یک بازی فیزیکی و درگیرانه را شاهد بودیم که خدا را شکر به سود تیم ما پایان یافت. باور کنید آنقدر این بازی برای مردم مازندران و قائمشهر مهیج بود که مانند زلزله عمل کرد.
بائو در رابطه با مشکلی که بعد ازبازی بین او و مربی تیم حریف پیش آمد گفت: مشکل خاصی پیش نیامد و دوستان می توانند در این مورد شهادت دهند، من همیشه سعی کردم رسم ادب را در مقابل مربیان قدیمی ام به جا بیاورم، از مربیان گذشته ام مانند آقای جلالی می توانید بپرسید در بازی که روبروی شان قرار گرفته م با دسته گل به سراغشان رفتم یا خیر؟
وی ادامه داد: بعد از بازی هواداران به شدت تیم را تشویق می کردند و من را نیز مورد لطف خود قرار دادند، من هم طبیعی بود که به ابراز احساسات آنها پاسخ مثبت دهم و به شادمانی با آنها بپردازم، یکی از مربیان حریف به سمت من آمد و با اعتراض به من گفت چه خبر است که اینگونه شادی می کنید؟ من هم فقط در جواب وی گفتم شما بفرمایید سرجای خود، مردم خوشحال هستند و من هم به محبت آنها نمی توانم بی تفاوت باشم.
کاپیتان نساجی در ادامه گفت: متاسفانه آن مربی برای جبران کاستی های خود و کشاندن نظرات به سمت دیگر، دست به عوام فریبی زد و این اتفاق را به گونه ای دیگر نشان داد و همین موضوع باعث آقای حسن زاده، مالک این تیم نیز بر علیه بنده مصاحبه کند. این در حالی است که همه من را می شناسند، من حاضرم سرم را بدهم اما در مقابل مربی بی احترامی نکنم.
وی گفت: ایشان رفتند پیش هواداران بابل و خودشان را توجیه کردند در حالی که همه از ارادت من به مردم این شهر خبر دارند، از اخلاق من همه خبر دارند، من مردم بابل را هم مثل قائمشهر دوست دارم، در این بازی ما پیروز شدیم اما هیچ تضمینی نیست که در بازی برگشت حریف به پیروزی نرسد، این دیگر توجیه کردن و عوام فریبی و توجه مردم را به سمت نکات حاشیه ای بردن ندارد.
وی در رابطه با اظهارات مدیرعامل تیم خونه به خونه گفت: من از آقای حسن زاده هم یک گله کوچک دارم، ای کاش قبل از صحبت در رسانه ها راجع به این مطلب با من صحبت می کردند و در جریان همه چیز قرار می گرفتند. ما به عنوان دو هم زبان قطعا حرف همدیگر را خوب می فهمیم، ضمن اینکه انسان بزرگی است و من ایشان را خیلی دوست دارم به دلیل اینکه از جیب خودشان برای مردم و جوانان این استان خرج می کنند و این کار بسیار پسندیده و ماندگار است.
بائو در پایان گفت: این پیروزی را به همه مردم قائمشهر تقدیم می کنم که در همه بازی ها از ما حمایت می کنند و تا الان نگذاشتند تیم تنها بماند امیدوارم بتوانیم با درخشش در این مسابقات و صعود تیم به لیگ برتر از خجالت همه آنها دربیاییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار