به‌زودی راه‌اندازی می‌شود؛
معاون امورعمرانی استاندار بوشهر گفت: سیستم کنترل تردد هوشمند شناورها در جزیره خارگ توسط شرکت پایانه‌های نفتی و همکاری شرکت مخابرات استان بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 06 September 2015
سیدمحمدحسن  باستی ظهر امروز در نشست بررسی بهبود ناوگان حمل و نقل مسافر از بوشهر به خارگ و بلعکس ضمن تاکید بر ارتقاء سطح کیفی خدمات به مسافران این خط دریایی اظهار داشت: دولت  وظیفه خود می‌داند مشکل حمل و نقل کالا و ایاب و ذهاب ساکنان جزیره خارگ را حل کند.

وی با اشاره اینکه اینکه مردم جزیره خارگ در جنگ تحمیلی به زیر خط آتش دشمن دلاورانه مقاومت کردند افزود: جزیره خارگ که مهم‌ترین پایانه استراتژیک صادرات نفت کشور محسوب و 97 درصد از نفت خام کشور از این جزیره صادر می‌شود و مردم این جزیره انتظار دارند کیفیت خط حمل و نقل دریایی خارگ به بوشهر و خدمات‌رسانی به مسافران افزایش یابد.

باستی ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای پایداری و ارتقاء خط حمل و نقل دریایی و انتقال مسافر به جزیره خارگ تصریح کرد: یک واحد شناور دریایی دیگر به ناوگان حمل و نفل دریایی و مسافربری خارگ با هدف ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم جزیره خارگ افزوده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از راه‌اندازی کشتی مسافری در مسیر خارک به بوشهر خبر داد و گفت: افزودن یک واحد کشتی مسافربری جدید به خط حمل و نقل دریایی و پایانه مسافربری خارگ با نگاه تجاری به این بخش نبوده، بلکه هدف تمام مسئولان استانی خدمت‌رسانی به مردم و رفع نیاز مردم به تردد آسان و ایمن در این مسیر است.

وی با اشاره به اینکه اراده حاکمیت و مسئولان استانی این است که مشکلات ساکنان خارگ حل شود تصریح کرد: مشکلاتی که مردم خارگ در شرایط جوی در زمینه تردد و انتقال بیماران و تامین مایحتاج  دارند با راه‌اندازی دومین کشتی مسافری در این مسیر برطرف می‌شود.

معاون استاندار بوشهر از ساخت اسکله مسافری و ترمینال دریایی در بوشهر و خارگ خبر داد و گفت: در بوشهر و گناوه اسکله و ترمینال مسافربری دریایی با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان احداث شده که ظرفیت خدمات‌رسانی در زمینه انتقال مسافر را افزایش می‌دهد.

باستی ضمن اشاره به ضرورت تامین زیرساخت‌های تردد ایمن کشتی‌های مسافربری در جزیره خارگ افزود: سیستم کنترل تردد هوشمند شناورها در جزیره خارگ توسط شرکت پایانه‌های نفتی و همکاری شرکت مخابرات استان بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات مسئولان و کارکنان پایانه‎‌های نفتی درارائه خدمات به ساکنان خارگ گفت:هیچ مجموعه‌ای به اندازه شرکت پایانه‌های نفتی به سبب حضور مداوم در جزیره خارگ شرایط و مشکلات مردم جزیره خارگ را درک نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار