کد خبر: ۸۹۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 10 September 2020
نوبخت با تاکید بر اینکه مشکلات پروژه مسکن مهر با جدیت پیگیری می‌شود گفت: در تلاشیم تا واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا تحویل متقاضیان داده شود.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور) در دومین روز از سفر خود به استان گیلان از فاز دوم پروژه مسکن مهر رشت بازدید کرد.

 

فاز دوم مسکن مهر دارای ۲ هزار و ۸۴۰  واحد در حال ساخت است که بین ۶۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

«محمدباقر نوبخت» در حاشیه این بازدید که با مطرح شدن مشکلات و دغدغه‌های این پروژه همراه بود با بیان اینکه پروژه مسکن مهر رشت پروژه عظیم ملی است که پیگیری می‌شود گفت: اقدامات مربوط به حوزه آب، برق و گاز این پروژه هرچه سریع‌تر انجام شود.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مشکلات پروژه مسکن مهر با جدیت پیگیری می‌شود اعلام کرد: در تلاشیم تا واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا تحویل متقاضیان داده شود.

 

گفتنی است، «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری عصر چهارشنبه( ۱۹ شهریور) وارد گیلان شده و در نخستین روز از سفرش قطار ۵ ستاره زندگی را افتتاح کرده و سپس در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان گیلان شرکت کرد.

 

وی امروز در دومین روز از سفر کاری خود به گیلان از فاز ۲ مسکن مهر رشت بازدید کرده و در مراسم آغاز ریل گذاری رشت – کاسپین – بندرانزلی حضور می‌یابد. همچنین حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده پیربازار – ضیابر، بازدید از روند ساخت راه آهن رشت – بندرانزلی و راه آهن رشت – کاسپین و بازدید از کنارگذر بندرانزلی از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار