در یازدهمین روز از نقل و انتقالات فوتبال ایران اتفاق بزرگی رخ نداد.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 07 September 2020

در یازدهمین روز از نقل و انتقالات فوتبال ایران و تا لحظه‌ای که این گزارش نوشته می‌شود روز پرحادثه‌ای را پشت سر نگذاشتیم و شاهد انتقال بزرگی نبودیم. با این وجود در ادامه به اتفاقات امروز(دوشنبه) می‌پردازیم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد تا سرمربی ۴۶ ساله فصل قبل مس کرمان به جای مهدی تارتار در لیگ بیستم نماینده شهراولین‌ها را هدایت کند.

محمدحسین مرادمند که روز گذشته در اقدامی عجیب هم با استقلال و هم پرسپولیس مذاکره کرده بود، با آبی‌پوشان تهرانی به توافق رسید. از آن طرف عارف غلامی به فدراسیون فوتبال رفت تا اقدامات خود را برای فسخ قرارداد با استقلال انجام دهد. شنیده می‌شود این بازیکن از پرتغال و مشهد پیشنهاد دارد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی با اکبر آفاقی و سیروس صادقیان به توافق رسید. این ۲ بازیکن لیگ یکی با نظر مستقیم وحید بیاتلو جذب شده‌اند. آفاقی در خط حمله و صادقیان در خط دفاعی بازی می‌کند.

تیم فوتبال سایپا هم با حمید گلزاری هافبک فصل قبل مس رفسنجان و فریبرز گرامی مدافع پیشین پارس جنوبی جم به توافق رسید و آنها را به خدمت گرفت. این اولین خریدهای ابراهیم صادقی برای لیگ بیستم بود که انجام شد. دیگر تیم تهرانی یعنی پیکان هم با عبدالله ویسی برای یک فصل دیگر توافق کرد. شنیده می‌شود سعید واسعی هافبک فصل قبل آبی‌اسمانی‌ها با استقلال قرارداد بسته و به زودی این قرارداد رسمی می‌شود.

سید محمد میری هافبک فصل قبل نساجی که ۲ گل زیبا را از فاصله دور به استقلال وسپاهان زده بود به اولین خرید رسمی تیم گل‌گهر سیرجان تبدیل شد. این بازیکن ۳۰ ساله قرار است زیر نظر امیر قلعه نویی بازی کند. صادق صادقی بابااحمدی، کاپیتان فصل قبل نفت مسجدسلیمان نیز تصمیم گرفت در فصل پیش رو برای شهرخودرو بازی کند. این بازیکن ۲۸ ساله چهارمین خرید تیم مهدی رحمتی بود و پیش از او احمدالجبوری هم از نفت به مشهد آمده بود.

در پرسپولیس هم بشار رسن توافق کرد بماند و سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده نیز با حضور در باشگاه مذاکراتی را انجام دادند. علی شجاعی هم که با پرسپولیس مذاکره کرده بود هنوز تصمیم نهایی‌اش را اتخاذ نکرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار