نیاز آذری در نشست خبری مطرح کرد:
نمایندگان خواستار هستند اسامی آن دسته از نمایندگانی که از رحیمی پول دریافت کرده‌اند منتشر شود و من هم موافق انتشار این لیست هستم.
کد خبر: ۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳ 28 February 2015
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری گفت:بنده نیروی اجرایی هستم و زیاد سیاسی نیستم.
به گزارش تابناک مازندران نیاز آذری با بیان اینکه تاکنون در همایش دلواپسان حضور نیافته‌ام، عنوان کرد: اصولگرایی را با اعتقاد قبول دارم و در این زمینه گام برمی‌دارم.
وی مسئول با اشاره به اینکه در بعضی مسئولیت‌ها اگر فرد بومی انتخاب شود می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد، گفت: مجمع نمایندگان مازندران نظرهای مشورتی خود را درباره انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به وزیر ارشاد اعلام می‌کند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه در خصوص عملکرد استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران شخص پرتلاش و اجرایی است اما به لحاظ تنگناهای مالی برخی پروژه ها هنوز عملیاتی نشده است.
وی افزود: در کل می توان ارزیابی مثبتی از عملکرد استاندار داشت و جای نگرانی وجود ندارد.
او با اشاره به حوزه گردشگری گفت: متاسفانه زیرساخت‌های گردشگری اعم از راه، فرودگاه، خطوط حمل و نقل ریلی و جایگاه های رفاهی برای مردم در استان فراهم نیست.
نیازآذری با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچ اقدام مناسب و پروژه ی شاخصی در این حوزه در مازندران را ندیدیم اظهار کرد: امیدواریم در سال 94 با توجه به دیدار مجمع نمایندگان با رئیس جمهور نیز این موضوع پیگیری شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه فرودگاه، ترمینال نیست که در هر منطقه احداث شود، تاکید کرد: فرودگاه ساری به عنوان فرودگاه اصلی و بین المللی مازندران است و این ظرفیت را باید حفظ کنیم اما دلیل نمی شود ایجاد ظرفیت در دیگر شهرها را مطالبه نکنیم چراکه این به نفع مازندران است.
وی ادامه داد: نمایندگان خواستار هستند اسامی آن دسته از نمایندگانی که از رحیمی پول دریافت کرده‌اند منتشر شود و من هم موافق انتشار این لیست هستم.
نیازآذری با اشاره به نقش بانوان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی اضافه کرد: با صراحت باید اعلام کنم که در زمینه مطالبات بانوان، اقدامات خیلی مناسبی انجام نداده‌ایم.
وی با بیان اینکه بحث گردشگری، از مطالبات جدی مردم مازندران و همچنین شهرستان بابل است، متذکر شد: امیدواریم اداره کل گردشگری مازندران در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار