معاونت امور فرهنگی اداره کل جوانان استان قم، از راه اندازی پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران به همت جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷ 23 August 2020

به گزارش تابناک قم، محسن فارسی، در رابطه با پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران بیان کرد: این پویش در سطح کشور توسط معاونت های فرهنگی ورزش وجوانان وبه همت جوانان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:این پویش با محوریت خانه های جوانان در استان قم در خدمت دسته جات، حسینیه ها و عزاداران سیدالشهدا(ع) درجهت رعایت موارد بهداشتی توزیع ماسک فعالیت می‌کند.

فارسی افزود: هدف از راه اندازی این پویش همکاری وهمیاری جوانان در کنار دسته های عزاداری به رعایت بهداشت و دستورالعمل بوده و از تمامی جوانان استان قم دعوت به عمل می‌کنیم تا با استعانت از حضرت علی اکبر(ع) به پویش جوانان مدافع سلامت عزادارن بپیوندند و با حضور در دسته جات عظیم حسینی استان قم، خادمین هیئات حسینی را در رعایت موارد بهداشتی یاری کنند.

وی در خصوص نحوه پیوستن جوانان علاقه مند به این پویش گفت: جوانان می توانند برای پیوستن به این پویش به سمن ها یا خانه های جوان سازمان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خانه جوان در فرهنگسرای جوان و خانه جوان واقع در پردیسان در استان قم و خانه جوانان کهک وخانه جوانان دستجرد در بخش های استان این کمپین را پوشش می‌دهند.

معاونت فرهنگی ورزش وجوانان استان قم تصریح کرد: فعالیت این جوانان داوطلبانه بوده وبا جمع آوری کمک ها و توزیع آنها به عزاداران حسینی خادمین را یاری می‎کنند و ورزش وجوانان استان نیز از طریق هشت سمن فعال در این پویش ها پشتیبانی های لازم را انجام می دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار