اولین همایش ملی ورزشی ثبت رکورد کشور به رقابت ورزشکاران در ۱۹ رشته ورزشی به میزبانی بهشهر در سالن شهید هاشمی نژاد آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 04 September 2015
به گزارش تابناک این دوره از مسابقات ثبت رکوردهای ایران برای نخستین مرتبه در مازندران و برای سومین بار در کشور درحال برگزاری است. مولود کفشی با اشاره به رقابت ورزشکاران در 19 رشته ورزشی، گفت: در این دوره از مسابقات 150 نفر از ورزشکاران و برترین رکوردشکنان کشور، روز جمعه سیزدهم شهریورماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر با هم رقابت می‌کنند.
رئیس انجمن مهارت‌های فردی ورزش‌های همگانی مازندران اعلام کرد: رشته‌های ورزشی به کاپ، آتش‌نشانی، طناب زنی همراه با دویدن، طناب زنی جفت‌پا، هد زدن با توپ، پارالل، حلقه، پرش طول، پرش ارتفاع، میل‌زنی در ۱۲۰ دقیقه، دراز و نشست، شنا سوئدی، شنا باستانی، بارفیکس، روپایی با توپ فوتبال، روپایی با توپ تنیس، روپایی همراه با دویدن، ازجمله رشته‌هایی است که ورزشکاران باهم به رقابت می‌پردازند.
رئیس انجمن مهارت‌های ورزش همگانی مازندران از قضاوت 13 داور در این مسابقه خبر داد و اضافه کرد: بیشتر داوران در سطح شهرستان بهشهر که دارای مدرک فوق‌لیسانس و دکترا هستند، این دوره از مسابقات را قضاوت می‌کنند.
کفشی خاطرنشان کرد: برای ثبت رکورد گینس در این دوره از مسابقات نمایندگان فدراسیون ورزش همگانی با نمایندگان گینس در حال هماهنگی هستند تا رکورد گروه‌های مختلف ورزشی را گرفته و مطابقت دهند.
این همایش یکروزه است و برترین ها جمعه شب معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار