نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان چالوس با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر نیروی انسانی جدید با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 04 September 2015
به گزارش تابناک و به نقل از چالوس‌آنلاین، قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در سالن همایش فرودگاه نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: باید از ایجاد شکاف در نظام دوری کرد و نباید جلوتر از رهبری حرکت کنیم، مجلس و شورای عالی امنیت ملی هم باید نظارت‌های لازم را در مورد برجام انجام دهند.
وی در ادامه بندر نوشهر را فعال‌ترین بندر شمال کشور دانست و افزود: با توجه به ظرفیت بالا و اینکه این بندر رو به رشد است، آمادگی کارهای بزرگ‌تر را هم دارد و خواسته مردم غرب مازندران ایجاد منطقه آزاد تجاری در این بندر است.
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به افتتاح نخستین پروژه نیروگاهی تلمبه‌ای ذخیره‌ای سدسیاه بیشه با یک‌هزار و 40 مگاوات انرژی اشاره کرد و ادامه داد: نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر که پیش از این کلنگ‌زنی شد، اکنون اعتبار 259 میلیون و 500 هزار یورو برای این پروژه بازگشایی شد و این یک مژده برای مردمان غرب مازندران است.
احمدی‌لاشکی با اشاره به روند نزولی قیمت نفت در ماه‌های اخیر تصریح کرد: با وجود این بیمارستان چالوس با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان و اشتغال 85 نفر نیروی انسانی جدید با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد.
وی در پایان به توسعه فرودگاه نوشهر اشاره کرد و گفت: اکنون پروازهای مشهد، شیراز و اهواز در روزهای مختلف از این فرودگاه انجام می‌شود و تلاش داریم در آینده نزدیک پرواز کیش را نیز در این فرودگاه فعال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار