مهمترین مواضع این روحانی مربوط به حمایت زودهنگام از دولت و مذاکرات هسته‎ای، انتقاد از رد صلاحیت هاشمی در انتخابات 92، مواضع فرهنگی جنجالی در شهر مانند ریشه کنی قمه زنی یا مجمع گردانی در تشییع شهدا بود که از وی امام جمعه ای خاص ساخت.
کد خبر: ۸۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 03 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، بالاخره همچنان که پیش بینی می‎شد حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری امام جمعه میاندورود پس از 10سال حضور در این شهرستان جای خود را به یکی دیگر از روحانیون کشور می‎دهد.
رسولی یکی از ائمه جمعه رسانه‎ای مازندران بود که ارتباط خوبی با اهالی رسانه برقرار کرد خصوصا از دو سال گذشته، پس از انتقاد از رد صلاحیت آیت‎‏الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هر هفته و هر ماه مواضع متفاوتی نسبت به دیگر ائمه جمعه مازندران از خود به نمایش گذاشت که این مواضع خاص حواشی خاصی نیز برای وی به وجود آورده بود.
مجموعه این عوامل موجب شد پیش بینی‎ها برای تغییر امام جمعه این شهرستان جدی شود، اما این اتفاق هرگز به آن صورت نیافتاد تا اینکه با اتمام دوره سه ساله چهارم وی، این حکم تمدید نشد تا روحانی دیگری که اصالتا مازندرانی است، از استان خراسان به مازندران و شهر سورک منتقل شود.
مهمترین مواضع این روحانی مربوط به حمایت زودهنگام از روحانی و مذاکرات هسته ای، انتقاد از رد صلاحیت هاشمی، مواضع فرهنگی جنجالی در شهرستان مانند ریشه کنی قمه زنی یا مجمع گردانی در تشییع شهدا بود که از وی امام جمعه ای خاص ساخت.
رسولی فردا آخرین اقامه نماز جمعه را در شهر سورک انجام خواهد داد و گفته شده است که پس از آن نیز مراسم قدردانی و وداع با اعضای ستاد نماز جمعه میاندورود خواهد داشت و هنوز اطلاعی از شرایط آینده کاری و خدمتی این روحانی حوزوی و سیاستمدار در دست نیست.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار