سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تغییر زمان دیدار با فولادخوزستان در فاصله تنها یک روز قبل از مسابقه، بی‌احترامی به ما بود.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 15 July 2020

یحیی گل‌محمدی روز چهارشنبه پس از تاخیر ۴۸ ساعت زمان برگزاری دیدار با فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم حریف مشکلاتی داشت و ما آنها را درک می‌کنیم اما تمام اتفاقاتی که رخ داد قابل پیش‌بینی بود.

وی افزود: اینکه تیمی بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده باشند، طبیعی است که باید ۱۴ روز به قرنطینه بروند و این موضوع واضحی است. اینکه چرا تنها یک روز قبل از این بازی به ما اطلاع دادند که بازی به‌تعویق افتاد جای سوال دارد و اتفاق خوبی نیست. این موضوع بی‌احترامی به ما محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اضافه کرد: تمرینات تیم را برای بازی فردا طرح‌ریزی کرده بودیم. هتل هماهنگ کردیم و فشار تمرینات و نوع تمرینات را هم به نحوی طرح ریزی کردیم که بازیکنان برای فردا در بهترین فرم بدنی قرار داشته باشند اما این مسابقه را به‌تعویق انداختند.

گل‌محمدی تاکید کرد: این رفتار غیر حرفه‌ای و غیر کارشناسانه است چرا که پیش بینی اینکه باید ۱۴ روز از ابتلای بازیکنان فولاد به کرونا بگذرد، کار سختی نبود. از همان بازی با ماشین‌سازی ما به نحوی برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنانمان برای روز پنجشنبه از آمادگی کامل برخوردار باشند اما تعویق ممکن است برای ما مشکلات زیادی را ایجاد کند.

این دیدار قرار بود از ساعت ۲۱ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ به شنبه شب موکول شد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار