تیم فوتبال شاهین بوشهر چهارمین سرمربی متفاوت خود را در این فصل انتخاب کرد و باید در ۶ هفته پایانی برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر و بقا در لیگ برتر بجنگد.
کد خبر: ۸۷۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 15 July 2020

ایرنا- بعد از حدود یک دهه کار در لیگ یک و ۲، سرانجام «مهدی پاشازاده» فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کرد و قرار است برای دومین بار در طول دوران مربیگری‌اش هدایت شاهین بوشهر را به دست بگیرد.

پاشازاده کار بسیار دشواری در نخستین تجربه لیگ برتری خود دارد. او باید تیم قعرنشین لیگ با ۱۷ امتیاز را از سقوط نجات دهد. شاهین با منطقه امن جدول چهار امتیاز فاصله دارد. فاصله‌ای قابل توجه در ۶ هفته پایانی که با توجه به داشته‌های این تیم بوشهری نشان می‌دهد که معادله بقا، پیچیده‌تر از حد تصور است.

تیم تحت هدایت پاشازاده باید در بازی‌های پیش رو به ترتیب رو در روی تیم‌های گل‌گهر (سیرجان)، سایپا (بوشهر)، پارس جنوبی (جم)، تراکتور (بوشهر)، صنعت نفت (آبادان) و استقلال (بوشهر) قرار گیرد.

۶ دیدار دشوار که هر کدام داستان مختص خود را دارد. جدال با سه تیم گل‌گهر، سایپا و پارس در سه هفته پیش جزو دیدارهای ۶ امتیازی شاهین است. آنها اگر بتوانند حداکثر امتیازات را در همین سه بازی به دست بیاورند می‌توانند با خیال راحت‌تر به استقبال سه جدال سخت به مدعیان کسب سهمیه بروند. بعد از بازی با صنعت نفت و تراکتور، پاشازاده در آخرین بازی فصل باید رودر روی تیم محبوبش و هم‌تیمی سابقش «فرهاد مجیدی» برود. جدالی به شدت حساس که احتمالا هر ۲ تیم با هدفی خاص واردش می‌شوند. استقلال برای کسب سهمیه آسیایی و شاهین برای فرار از سقوط.

پاشازاده می‌داند که اگر بتواند تیمش را در این فصل نگه دارد؛ برگ درخشانی را به یادگار گذاشته که در پرونده مربیگری‌اش همیشه خواهد درخشید اما اگر سقوط کند یک ناکامی به رزومه‌اش افزوده خواهد شد. او دوست دارد روزی سرمربی استقلال شود و شاید پیروزی مقابل استقلال در هفته پایانی راهی باشد برای رسیدن به این آرزو.

گفتنی است تیم فوتبال شاهین در دور رفت از این ۶ مسابقه پنج امتیاز گرفته بود و اگر دوباره چنین اتفاقی رخ دهد بایدمنتظر سقوطش باشیم. تیمی دوست داشتنی که بعد از سال‌ها در ابتدای فصل برگشت اما کار دشواری برای بقا و آسانسوری نشدن، دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار