رییس شورای شهر ساری:
جدا کردن ساری از میاندرود خیانت بود، مردم میاندرود و ساری جزء هم هستند.من دلم برای مردم این شهرستان می‌تپد، صحبت من این است که پس از شهرستان شدن میاندرود چه مشکلاتی از مردم این شهر رفع شد؟
کد خبر: ۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ 28 February 2015
جدا شدن میاندرود از ساری خیانت بود.
به گزارش تابناک مازندران رییس شورای شهر ساری در گفتگو با خبرنگاران در بحث جدا شدن میاندورد و فرودگاه از شهرستان ساری با اعلام این مطلب گفت:میاندرود دروازه ورودی مازندران است آیا مشکلی از مردم مازندران حل می‌کند، چه مشکلاتی از میاندرود پس از شهرستان شدن رفع شد؟
وی ادامه داد:جدا کردن ساری از میاندرود خیانت بود، مردم میاندرود و ساری جزء هم هستند.من دلم برای مردم این شهرستان می‌تپد، صحبت من این است که پس از شهرستان شدن میاندرود چه مشکلاتی از مردم این شهر رفع شد؟
وی در ادامه در پاسخ به سوال خروج پدگان ارتش از شهر ساری عنوان داشت:شهردار ساری تاکنون جلسات مختلفی با مسئولان مرتبط داشته اند ولی اجرای مصوبه انتقال پادگان ساری هزینه بر است و ما به دنبال خرید پادگان هستیم که حدود ۷۰ میلیارد تومان بودجه می خواهیم تا مردم از این دغدغه راحت شوند.
وی با بیان اینکه کمربندی شمالی شهر سازی تا سه راه جویبار بازگشای شد گفت: ۱۴ میلیارد تومان برای تملک این پروژه هزینه شده است و برای رفع ترافیک شهر کارهای خوبی صورت گرفته است.
شمشیربند یکی از لفتخارات اعضای شورای شهر ساری در سالجاری را احداث پارک ملل عنوان و تصریح کرد:این پروژه ظرف مدت صد روز به بهره برداری رسید
رئیس شورای شهر ساری درپاسخ به سئوالی درباره احتمال کاندیدا شدن مهدی عبوری شهردار ساری برای انتخابات مجلس گفت: عبوری در شهرداری می ماند و نیاز به معرفی جایگزین ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار