فرمانده انتظامی محمودآباد گفت که عاملان حمله به یک رستوران در سرخرود این شهرستان شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 14 July 2020

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت که عاملان حمله به یک رستوران در سرخرود این شهرستان شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

سرهنگ حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که حمله به رستورانی در سرخرود که توسط تعدادی از اراذل و اوباش صورت گرفت ، مربوط به سه شنبه شب هفته پیش است.

وی علت این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت : افرادی که در این حمله دست داشتند ، پس از خروج از رستوران با سلاح سرد به چندین دستگاه خودرو مشتریان رستوران آسیب زدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد با بیان اینکه عامل اصلی حمله به خودرو ها و رستوران شناسایی شده است ، افزود : این فرد در حال حاضر متواری است ، اما بر اساس اطلاعات پلیس آگاهی تا چند روز آینده دستگیر خواهد شد.

فیلم حمله به رستورانی در سرخرود محمودآباد از روز گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این فیلم چند نفر با چوب و چماق به رستوران حمله می کنند و ضمن شکستن بخشی از اموال رستوران ، به خودروهای مشتریاان که بیرون از محوطه رستوران و در پارکینگ آن پارک بودند ، حمله ور شده ، شیشه ها و آینه های آنها را شکسته ، به بدنه و سقف خودروها هم خسارت می زنند.

شهرستان ساحلی محمودآباد با یکصد هزار نفر جمعیت به دلیل قرار گیری در منتهی الیه محور هراز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای مسافر پذیر استان مازندران محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار