بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: از استقلال پیشنهاد داشتم اما زمانی که به آن باشگاه رفتم، از رفتار آنها خوشم نیامد.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 14 July 2020

ایرنا- بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: از استقلال پیشنهاد داشتم اما زمانی که به آن باشگاه رفتم، از رفتار آنها خوشم نیامد.

اشپیتیم آرفی در مورد ارزیابی خود از شرایط فوتبال ایران در زمان کرونا، اظهار داشت: در حال حاضر در مدرسه فوتبال پرسپولیس فعالیت می‌کنم. شیوع کرونا باعث شد فوتبال کمی متوقف شود و این شرایط کار را سخت کرد.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در این فصل افزود: بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم. نیاز به گفتن من نیست و نتایج، عملکرد خوب پرسپولیس را ثابت می‌کند. باید از همه بازیکنان تشکر کنیم زیرا با وجود مشکلات مالی با همه چیز کنار آمدند و نتایج خوبی گرفتند.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که کرونا باعث شود که فوتبال را فراموش کنیم. از طرفی ما هنوز نمی‌دانیم کرونا چیست و کل دنیا درگیر پی بردن به ماهیت آن هستند.

وی در خصوص اظهارات امیررضا واعظ آشتیانی که مدعی شده بود، او برای حضور آرفی در استقلال پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری ارائه داده بود، اظهار داشت: یادم نیست که با واعظ آشتیانی صحبت کرده باشم. من به باشگاه استقلال رفتم اما به نتیجه نرسیدم. از رفتار استقلالی‌ها خوشم نیامد. من را به باشگاه دعوت کردند و برگه قرارداد را که از پیش پر کرده بودند مقابل من قرار دادند. من هم گفتم که بر چه اساسی این قرارداد را از پیش پر کردید. آنها هم به من گفتند که اگر باشگاهی یک دلار بیشتر به تو می‌دهد، به آنجا برو. من هم محل باشگاه را ترک کردم.

آرفی در مورد یادگیری زبان فارسی گفت: فارسی بلد هستم. ۵ سال در ایران بازی کردم و الان هم حدود ۴ سال است که دوباره به ایران بازگشتم و اینجا زندگی می‌کنم. طبیعی است که فارسی را یاد بگیرم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار