بعد از بازی با ماشین‌سازی پیام‌های بی‌شماری از هواداران پرشمار پرسپولیس داشتم که واقعاً دلگرم‌کننده بود. از همه این عزیزان تشکر می‌کنم و از ته دل می‌گویم جای همه تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها خالی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 14 July 2020

همه چیز در بازی دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس تا دقیقه ۸۳ مساوی پیش می‌رفت که ناگهان... علی علیپور و اتابک زارعی بازیکن تعویضی میزبان بر سر تصاحب یک توپ کورس گذاشتند و در محوطه جریمه ماشین‌سازی به یکدیگر برخورد کردند که رضا کرمانشاهی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید! یک پنالتی که مهدی ترابی آن را تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس ۳ امتیاز شیرین از کارزار تبریز با خود به تهران سوغات بیاورد. در مورد این صحنه کارشناسان داوری متعددی نظر دادند، اما شاید بهترین کسی که می‌تواند در این رابطه صحبت کند خود علی علیپور باشد.

می‌دانم پسر صادقی هستی. انصافاً اتابک زارعی بازیکن ماشین‌سازی روی تو خطا کرد؟
صددرصد! حتی یک درصد هم در این رابطه شک ندارم.

توضیح بیشتری می‌دهی؟
ببینید اگر دقت کرده باشید من و بازیکن ماشین‌سازی برای گرفتن توپ کورس گذاشتیم. من زودتر از اتابک زارعی به توپ رسیدم و او هم من را شارژ کرد و تعادلم به‌هم خورد. مطمئن باشید پنالتی بود و آقای کرمانشاهی هم تصمیم درستی گرفت.

هفته گذشته دو صحنه مشکوک به پنالتی برای تو اتفاق افتاد. یک بار روی هوا با سجاد مشکل‌پور مدافع شاهین بوشهر برخوردی داشتید که وحید کاظمی داور مسابقه ابتدا اعلام پنالتی کرد و پس از مشورت با کمک‌داور این تصمیم عوض شد. یک مرتبه دیگر هم در همان بازی با ابوالفضل درویش‌وند دروازه‌بان حریف برخورد کردی که کارشناسان داوری نظر دادند او زودتر از تو به توپ رسیده و پنالتی نبوده است.
آن بازی که تمام شد. من برای نظر همه دوستان کارشناس داوری احترام قائلم، اما شک ندارم بازیکن ماشین‌سازی خطا کرد و پنالتی کاملاً درست بود.

علیپور: طارمی هم مثل من سر پنالتی ها خیلی اذیت شد

این بار پشت ضربه پنالتی نایستادی!
موفقیت پرسپولیس از پنالتی زدن من مهم‌تر است. خوشحالم مهدی ترابی همبازی خوبم این ضربه را تبدیل به گل کرد.

در این فصل اگر اشتباه نکنیم داوران تاکنون ۵ پنالتی برای پرسپولیس گرفته‌اند. چنانچه همه این ضربات پنالتی را تو می‌زدی الان در صدر جدول گلزنان بودی.
این یک شعار نیست ولی واقعاً از ته دل خوشحالم که پرسپولیس در صدر جدول است. من آقای گلی را به هر قیمتی دوست ندارم. در بازی با ماشین‌سازی هم تلاش کردم بازیکن مفیدی برای تیم خودم باشم و دنبال موفقیت فردی نبوده و نیستم.

البته زهر خودت را هم با یک پنالتی ریختی.
لطف خدا بود. خوشحالم کادر فنی پرسپولیس و آقایحیی از من رضایت دارند و از آن بیشتر بابت شادی دل هواداران پرسپولیس در پوست خودم نمی‌گنجم. بعد از بازی با ماشین‌سازی پیام‌های بی‌شماری از هواداران پرشمار پرسپولیس داشتم که واقعاً دلگرم‌کننده بود. از همه این عزیزان تشکر می‌کنم و از ته دل می‌گویم جای همه تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها خالی است.

بعد از پایان این بازی برخی سایت‌ها به جدی و شوخی پنالتی گرفتن تو را با مهدی طارمی مقایسه کردند. نظری نداری؟
مهدی طارمی هم تا موقعی که در ایران بود خیلی اذیت شد. خطا‌های پنالتی زیادی روی او و حتی خود من گرفته نمی‌شد در حالی که دیدید در لیگ پرتغال هم درگرفتن پنالتی رکورد زده است. وقتی مدافع حریف با بی‌احتیاطی روی شما خطا می‌کند باید چه کار کنید؟ اتفاقاً در این زمینه در حق من خیلی بیشتر اجحاف شده است.

چطور؟
نه تنها در فوتبال ایران بلکه در لیگ قهرمانان آسیا خطا‌های پنالتی واضح و آشکار را روی من نادیده گرفته‌اند که خود شما هم خوب می‌دانید!

مهدی عبدی بچه محل تو این بار فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. صحبتی در این رابطه نداری؟
در این رابطه فقط و فقط سرمربی تصمیم می‌گیرد و من بازیکن حق اظهار نظر ندارم. مهدی عبدی هم جوان مستعدی است که خودش هم خوب می‌داند باید تابع تصمیم کادر فنی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار