نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید اولویت همه نهادها قرار گیرد گفت: از دستگاه قضا می‌خواهیم که به صورت مستمر در مورد برخورد با مفسدان گزارش دهد.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 03 July 2020

نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید اولویت همه نهادها قرار گیرد گفت: از دستگاه قضا می‌خواهیم که به صورت مستمر در مورد برخورد با مفسدان گزارش دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود : گزارش دستگاه قضای مازندران نباید فقط به هفته بزرگداشت قوه قضاییه ختم شود و باید به صورت مستمر فعالیت آنان به آگاهی مردم برسد.

وی تاکید کرد که دستگاه قضای استان مازندران باید هر ماه یا 2 ماه یکبار برای مردم برخورد خود با مفسدین و مجراهای فساد را ارائه و گزارش کامل دهد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران اطلاع مردم از برخورد با مفسدین و فساد را حق مسلم مردم دانست افزود: از دستگاه قضا می‌خواهیم برخورد خود با مفسدین را تا قطع دست آنها از حقوق مردم ادامه دهند.

لائینی برخورد با مفسدین را فقط وظیفه قوه قضاییه ندانست و گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی نیز باید اقدامات خود در زمینه مبارزه با فساد را به صورت مستمر به مردم ارائه دهند و مردم از این عمل خوشحال خواهند بود.

بازاریان باید خود نظارتی ایجاد کنند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خودبه نوسانات وافزایش قیمت در بازار اشاره کرد و گفت: بازاریان باید پیش از نظارت دولت در کار خود نظارت کنند.

لائینی افزایش قیمت را ناشی از رقابت در بازار عنوان کرد و گفت: بازاریان باید حد انصاف را رعایت کرده و در کار همکاران خود نظارت کنند.

وی همچنین ورود جدی دستگاه های دولتی برای مقابله با گرانی و افزایش قیمت را ضروری دانست و افزود: دستگاه های اجرایی از دولت حقوق می‌گیرند تا از آسیب مردم جلوگیری کنند پس نیاز است در مسئله گرانفروشی ورودجدی داشته باشند.

مردم توصیه های کرونایی را جدی بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شرایط شیوع ویروس کرونا در برخی از استان ها و شهرهای مازندران به وضعیت هوشدار رسیده است ، تاکید کرد: همه باید توصیه های بهداشتی را جدی گرفته وآن را بی اهمیت ندانند.

محمدی لائینی اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کنونی باید برای همه مردم یک تکلیف دانسته شود و همه در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مسئول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار