کد خبر: ۸۶۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 01 July 2020

 مهر، احمد حسین زادگان شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران که مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حمایت و تقویت خانه مطبوعات به نفع همه اهالی رسانه خواهد بود.

وی همدلی و توجه به منافع استانی و جمعی را راهبرد اصلی شکوفایی استان در بخش‌های مختلف دانست و گفت: آموزش اهالی رسانه باید اولویت خانه مطبوعات باشد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که نقش رسانه‌ها اگر به درستی ایفا شود شاهد رضایت مندی و تقویت امید در جامعه خواهیم بود، افزو: باید شرایط کنونی کشور به درستی و صادقانه برای مردم بازگو و تبیین شود.

استاندار مازندران، بیان داشت: جریانات منتقد دولت که به خوبی با شرایط کشور آشنا هستند، اگر نقدی هم دارند باید سازنده و با درک تحریم‌های ظالمانه باشد و رسانه‌ها در ارائه نقدهای سازنده و منصفانه، نقش مؤثری دارند.

وی تاکید کرد: مردم در شرایط دشوار اقتصادی قرا ر دارند و نباید عده‌ای پشت این مشکلات سنگر بگیرند و مدعی باشند بلکه همه باید برای اعتلای نظام و در مسیر خدمت گزاری مردم تلاش کنند.

استاندار تاکید کرد: همه رسانه‌ها باید پای کار بیایند تا بتوان از این وضعیت عبور کرد و شرایط روانی جامعه را بهبود بخشید.

حسین زادگان با اشاره به این که اگر خطا و خلاف در هر سطحی؛ منفور باشد عملاً جامعه به ارزش‌ها سوق خواهد یافت، اظهار داشت: رسانه‌ها در این فرهنگ سازی نقش مهمی ایفا می‌کنند و استانداری مازندران به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها واقف است و این حمایت را تداوم خواهد بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار