شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال می باشند و در نزد خداوند بهترین روزی ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها گشته است .
کد خبر: ۸۶۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 30 June 2020

به گزارش تابناک مازندران  ، سرهنگ بهرام سبک ملک ، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا و بویژه شهدای لشکر عملیاتی 25 کربلا ، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان ، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از 50 ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.

 

سخنان جانشین لشکر25 کربلا در مورد شهدای مدافع حرم
 


بر اساس این گزارشاز روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلا، سرهنگ سبک ملک با اشاره به این مهم که این دو شهید عزیز هم اکنون مهمان امام رضا (ع) می باشند و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت ، گفت : بازگشت این دو شهید عزیز سبب پاکسازی دلها از آلودگی ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه می گردد و بداخلاقی های موجود را از جامعه پاک می کند.
همچنین وی با تاکید بر اینکه شهدا نور می باشند و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم ، بیان داشت :

شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال می باشند و در نزد خداوند بهترین روزی ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها گشته است .
جانشین فرماندهی لشکر 25کربلا با تصریح اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان طومان مراسماتی برنامه ریزی و تدارک دیده شده است ، افزود :

مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی 25 کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه هفته آتی مورخه15 تیر و مراسم شب وداع با حضور مردم شهید پرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار 8 شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.
همچنین وی افزود : مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور در روز دوشنبه هفته آتی مورخه 16 تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار