رشته تنیس روی میز جزو رشته های سخت و مهیج دنیا میباشد که با افتخاراتی که کسب کرد راه و مسیرش را از سایر رشته های توپ و راکتی جدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰ 30 June 2020

به گزارش تابناک مازندران ، یاسر عباسی از نخبگان علمی کشور اظهار داشت: ورزش پینگ پنگ راهش را از رشته های توپ و راکتی در ایران جدا کرده است .

بر اساس این گزارش، وی در ادامه گفت: " پینگ پنگ ایران را نوشاد و نیما به دنیا معرفی کرده اند"
"مدیریت جناب آقای قارداشی در فدراسیون یادآور روزهای شگفت انگیز این رشته در سطح بین الملل و جهانی است" .

پینگ پنگ راهش را پیدا کرد
 

 

یاسر عباسی از نخبگان علمی کشور و مدیر ورزشی برادران عالمیان اهل مازندران، در گفتگو با ما گفت: رشته تنیس روی میز جزو رشته های سخت و مهیج دنیا میباشد که با افتخاراتی که کسب کرد راه و مسیرش را از سایر رشته های توپ و راکتی جدا کرده است و همواره حرفی برای گفتن دارد و این را عملا نشان داده است، چرا که این رشته جزو ۳ رشته سخت دنیا میباشد، ولی پینگ پنگ به معنای خاص کلمه در قهرمانی از رشته های سایر توپ و راکتی سرتر و بالاتر است.

او هم‌چنین افزود: در این رشته قهرمانان زیادی وجود دارد که همواره افتخار آفرینی میکنند، لکن به معنای خاص کلمه نوشاد و نیما بودند و هستند که پینگ پنگ ایران را با بازی های قدرتمند خودشان به دنیا معرفی کرده اند.

عباسی ادامه داد: در ورزش قهرمانی موضوع مهمی است، اما از آن مهمتر حفظ و حراست از قهرمانی است که با مدیریت و درایت و تدبیر جناب آقای قارداشی(ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز) این اتفاق افتاده است.

پینگ پنگ راهش را پیدا کرد
 

 

یاسر عباسی در پایان بیان کرد: شناسنامه یک کشور در دنیا نخبگان و قهرمانان هستند که باید دغدغه های این عزیزان برطرف شود که مسئولین باید نگاه ویژه ای داشته باشند و نسبت به حل این موضوع تدبیر بکنند.

 خبر: الهام زارعی

برچسب ها: ورزش پینگ پنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار