اخبار کامل انتظامی استان مازندران در 7 تیر
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در هفتم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 27 June 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 7 تیر ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 7 تیر بشرح زیر است :

هشدار پلیس اماکن عمومی مازندران به واحد های صنفی عرضه پوشاک 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران با هشدار به واحد های صنفی عرضه پوشاک بر رعایت قوانین و مقررات صنفی و عدم تولید و عرضه البسه نامتعارف تاکید کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد باقرزاده" با اشاره به تولید و عرضه البسه و پوشاک نامتعارف به صورت غیر قانونی از سوی برخی واحدهای صنفی متخلف، گفت: متاسفانه عرضه این محصولات موجب ایجاد بسترهایی براي بروز آسيب هاي اجتماعي، هنجارشکنی واشاعه فرهنگ مبتذل غربی در جامعه می شود.

وی با استناد به بند 14 از ماده 4 قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده 17 و بند ه ماده 28 قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تاکید کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار کرد: در این راستا پلیس موظف است، در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه های تولیدی و واحد های صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می کنند برابر ضوابط و مقررات برخورد لازم را معمول و ضمن جمع آوری پوشاک غیرمجاز نسبت به پلمب مکان صنفی اقدام کنند.

 

ارتباط فرمانده انتظامي مازندران با مردم از طریق تلفن 197 

سردار" مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامي استان مازندران روز دوشنبه 9 تیرماه با حضور در سامانه 197 به صورت تلفنی با شماره 197 پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان خواهد بود . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در راستاي پاسخگويي و رسيدگي به مشكلات مردم شریف استان مازندران روز دوشنبه 9 تیرماه از ساعت 10 تا 12 ظهر سردار " مرتضی میرزایی " فرمانده انتظامي استان مازندران از طريق تلفن 197 پاسخگوي سوالات و درخواست هاي مردم خواهد بود.

در اين اطلاعيه از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت شد تا به صورت تلفنی و شماره تلفن 197 با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پيشنهاد، تقدير و تشکر، پليس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کنند.

 غرق شدن جوان 23 ساله در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از غرق شدن جوان 23 ساله اهل بابل حین شنا در منطقه ممنوعه سواحل این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی " با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدن فردی در ساحل شهرک علی آباد میر، ماموران انتظامی کلانتری 11 به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، جوان 23 ساله اهل بابل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا و خارج از محدوده طرح دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با حضور گروه های امداد و نجات، جسد نامبرده پس از چندین ساعت تلاش بی وقفه کشف و تحویل سردخانه شد.

سرهنگ اسدی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از آنان خواست: از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

 

سارق اموال داخل خودرو در نکا دستگیر شد 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اموال داخل خودرو با کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 7 فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 

کشف 17 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق منزل با 17 فقره سرقت در شهرستان "محمودآباد" خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "مسعود تقدیسی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان محمودآباد که علاوه بر سرقت مذکور تعدادی از اموال و تاسیسات منجمله پمپ استخر به سرقت رفته بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس آگاهی رد اموال مسروقه را که برای فروش به صورت اینترنتی در یکی از شهرستان های همجوار ارسال شده بود،شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : با تشکیل تیم عملیاتی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و با هماهنگی قضائی، سارق که مهندس تاسیسات بوده شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

تقدیسی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 17 فقره سرقت منزل اقرار کرد که از وی تعدادی اموال مسروقه منزل کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

 

 

کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های این شهرستان توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران انتظامی کلانتری با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در منطقه متهم در حین حمل چوب های جنگلی با یک خودروی وانت نیسان دستگیر شد .

سرهنگ شاه نظری در ادامه، اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم 2 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

انهدام باند سارقین اماکن خصوصی با 26 فقره کشف در فریدونکنار 

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از دستگيري باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه یک باند 4 نفره سرقت را شناسايي و آنان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجويي به عمل آمده تاکنون به 26 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این سارقان حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رامسر 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر،گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی و ناهنجاری های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح که به مدت 24 ساعت گذشته به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدلامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان در این طرح خبر داد و اظهار داشت: در این راستا متهمان نیز دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از اجرای طرح جلوگیری از خودروها و موتورسلت های فاقد مدارک و متخلف در این طرح نیز خبر داد گفت: در این طرح 36 موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در پایان با تاکید بر این که اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در اولویت کار پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا می شود گفت: در این طرح با خاطیان به طور جدی برخورد خواهد شد.

 

 

کشف 5 کیلوگرم تریاک در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری باند عاملان افیونی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند .

سرهنگ شاه نظری از کشف 5 کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل و خودروی متهمان خبر داد و خاطر نشان كرد: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست :ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

 

کشف 16فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 16فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 63موتور سیکلت و 23خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

كشف يك تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف خودروی حامل يك تن و 500 كيلوگرم چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان، خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در باره جزئیات اين خبر، گفت: در راستاي مقابله با سودجویان منابع طبیعی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران با انجام عمليات ايست و بازرسي در یکی از محورهای روستایی این شهرستان متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان دستگیر و خودروی وی را متوقف كردند.

سرهنگ اکبری، خاطرنشان کرد: در بازرسي از خودروی متهم يك تن و 500 كيلو چوب قاچاق كشف شد.

وی با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي گفت: نيروي انتظامي جهت حفاظت از منابع ملي قاطعانه با قاچاق چوب وفرآورده هاي جنگلي قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری 

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری24 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه کلانتری 13 ساري اجرا شد .

وي،افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 24 متهم به سرقت، 17 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر ،3 نفر از ارازل و اوباش و 71نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح 3 کیلوگرم مواد مخدر، 3 تن چوب قاچاق،2 دستگاه موتور سیکلت، 2 دستگاه دوچرخه ، 16 قطعه تجهیزات داخلی خودرو و 15 عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی سرقتی کشف شد .

فرمانده انتظامی ساری در پايان از توقیف 23 خودرو و 36 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است .

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار