کد خبر: ۸۶۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 26 June 2020

رییس جدید هیات کشتی مازندران تاکید کرد: باید تعامل خوبی بین هیأت کشتی با فدراسیون کشتی باشد و اگر این مهم تحقق پیدا نکند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد

به گزارش ایسنا، عسکری محمدیان دارنده ۲ مدال نقره المپیک و یک مدال نقره کشتی آزاد جهان، پس از انتخابش به عنوان رییس هیأت کشتی استان مازندران اظهار کرد: به نظرم باید تعامل خوبی بین هیأت کشتی با فدراسیون کشتی باشد و اگر این مهم تحقق پیدا نکند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و قطعا این موضوع خیلی مهم است.

او با اشاره به هم‌فکری و تعامل بین هیأت‌ها و فدراسیون کشتی تصریح کرد: هیأت‌های کشتی دست‌های توانای فدراسیون هستند و وظیفه و مسوولیت سنگینی در این مورد دارند. البته هیأت‌های کشتی باید بتوانند با دستگاه‌های دولتی و نهادهای غیردولتی استان نیز یک همکاری و تعامل ویژه و خوب در جهت پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

محمدیان در مورد برنامه های هیأت کشتی استان مازندران اظهار کرد: باید با برنامه و تقویم فدراسیون حرکت کنیم و برحسب آن کارها را انجام دهیم. اما در کنار آن نیز می توانیم برنامه های خود از جمله برگزاری مسابقات داخلی و رویدادهای بین‌المللی را مدنظر داشته باشیم و پس از تأمین هزینه‌های مالی و جذب اسپانسر، آن را به فدراسیون کشتی ارائه دهیم و یکی از برنامه‌های ما برگزاری تورنمنت بین‌المللی جام عبداله موحد به میزبانی مازندران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار