کد خبر: ۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 28 February 2015
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ورزش کارگری کشور باید افزایش یابد.
محمد دامادی امروز در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری المپیاد کارگری در مازندران و لزوم توجه به ورزش کارگری اظهار داشت: مسئولان ورزش کارگری برای توسعه ورزش کارگری گام موثری که همان برگزاری المپیاد کارگری در کشور بود برداشتند.

وی تصریح کرد: قبل از این توجه به ورزش کارگری تنها بر روی قلم و کاغذ بود ولی امروز با برگزاری المپیاد ورزش کارگری نشان داده شد که اقدامات مناسبی در این زمینه در حال انجام است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد کارگری گام موثری برای توجه به ورزش کارگری است.

این مسئول با اشاره به استقبال مناسبی که در مراسم افتتاحیه این مسابقات انجام شد، افزود: حضور مردم نشان می‌دهد که خلاء بزرگی در حوزه ورزش کارگری است که نیاز به توجه ویژه دارد.

دامادی بیان داشت: مردم منتظر برگزاری المپیادهای ورزشی در حوزه‌های مختلف بودند و استقبال مردم از این اقدامات مسئولیت متولیان را سنگین‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: باید فضای ایجاد شود که نشاط و شادی در بین همه اقشار مردم، به ویژه کارگران بنشیند و این اتفاق خوشایند با کار دسته ‌جمعی و همراهی همه‌جانبه مسئولان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت‌های مجلس از ورزش کارگری گفت: مجلس نیز خواستار توجه به ورزش کارگری است و نیاز است که بودجه فدراسیون کارگری افزایش پیدا کند.

این مسئول تصریح کرد: فدراسیون کارگری یک فضای اجتماعی بسیار بزرگ و دانشگاه بسیار بزرگ است که باید به آن توجه ویژه شود.

دامادی در ادامه تاکید کرد: برای توجه ویژه به ورزش کارگری همه تلاش خودمان را به کار می‌گیریم.

وی در پایان متذکر شد: از ورزش کارگری و نیز اعتباراتی که در این بخش نیاز است باید دفاع شود با ورزش در این بخش از کشور به خوبی احیاء شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار