یادداشت روز تابناک تبریز
تراکتور که وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد و رتبه سوم را با ۳۷ امتیاز قبل شیوع کرونا کسب کرده بود,اما الان با گذشت حدود دو هفته از مجوز فدراسیون برای آغاز تمرینات فعلا تمرینات خود را آغاز نکرده و حتی بیم آن می‌رود که چند بازیکن تراکتور از جمله دژاگه به دلیل حضور در خارج از کشور نیز فعلا به تمرینات ملحق نشود
کد خبر: ۸۶۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 11 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، تمام فعالیت های ورزشی به علت شیوع کرونا تعطیل شد، لیگ برتر فوتبال نیز با شیوع و گسترش کرونا در ایران بیش از سه ماه هست (از هفته 21 به این سو) تعطیل شده بود که با تصمیم ستاد ملی کرونا فدراسیون فوتبال مصمم است لیگ برتر را از اوایل تیر آغاز نماید. 

تیم ها نیز فرصت یک ماهه ای داشتند تا خودشان را برای ادامه فصل آماده کنند.
در این میان برخی از تیم ها مانند دو تیم تراکتور و ماشین سازی هنوز تمرینات خود را هم آغاز نکرده اند.


تراکتور که وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد و رتبه سوم را با ۳۷ امتیاز قبل شیوع کرونا کسب کرده بود,اما الان با گذشت حدود دو هفته از مجوز فدراسیون برای آغاز تمرینات فعلا تمرینات خود را آغاز نکرده و حتی بیم آن می‌رود که چند بازیکن تراکتور از جمله دژاگه به دلیل حضور در خارج از کشور نیز فعلا به تمرینات ملحق نشود.

البته ظاهراً مالک و کادر فنی تراکتور فعلا تصمیم بر آغاز تمرینات نگرفته اند. و علت تصمیمات را نیز بیم گرفتن کرونا اعلام کرده اند. اما ذکر چند نکته از باب رسانه ای باید ذکر شود.

۱-بسیاری از لیگ های معتبر فوتبال در دنیا ادامه بازی ها را آغاز کرده اند(البته بدون تماشاگر)و حتی اسپانیا نیز اعلام کرده که تحت شرایطی هواداران نیز از اواسط ماه آینده میلادی به ورزشگاه میروند.


۲-رتبه خوب تراکتور در این فصل میتواند منجر به کسب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی شود که نباید براحتی این شانس را از دست داد.


۳-این نکته را نباید فراموش کرد که همه تیم ها در ایام کرونا تمرینی نداشته اند و وضعیت اغلب انها نابسامان است . تراکتور میتواند با عزمی جزم ، سریعا به انسجام تیمی خود برسد و با یک شروع طوفانی نتایج خوبی کسب نماید


4-همه می دانند که شرایط برای بازی ها چندان مساعد نیست اما تراکتور نباید خود را اسیر یک حاشیه کرونایی کند و باتمام توان باید در رقابت ها حضور یابد و از این فرصت به نفع خود و هوادرانش استفاده نماید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :