استاندار مازندران از تلاش نیروهای جهادی در بخش‌های مختلف و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی فراتر از بحران است و باید در قالب پیشرفت و توسعه اقتصادی مازندران از این توانمندی عظیم استفاده شود. ‎
کد خبر: ۸۴۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 04 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در دیدار مجمع جهادگران استان گفت: جهادگران بازوی توانمند ما برای فائق آمدن بر مشکلات هستند و همواره در کنار دستگاه های اجرایی برای کاهش مشکلات مردم ایستادند.

استاندار با بیان این که در مقابله با کرونا عزم و تلاش بسیجیان و نیروهای جهادی را شاهد بودیم، افزود: اگر در برخی از حوزه ها در قیاس با گذشته بهتر شده ایم یکی از بازوهای ما در میدان همین عزیزان بودند.

حسین زادگان با بیان این که زحمات و کمک های آنان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، جلوه دیگری از مجاهدت های خالصانه جهادگران است، تصریح نمود: ظرفیت گروه های جهادی فراتر از بحران است و باید در قالب پیشرفت و توسعه اقتصادی مازندران از این توانمندی عظیم استفاده کنیم.

وی بر همکاری و تعامل فزاینده دستگاه های اجرایی با بسیج سازندگی و گروه های جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: مقرر شد با همفکری جوانان جهادی؛ در هر بخشی که تخصص های کافی دارند با تعریف مدلی در طول سال از این ظرفیت ها در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استفاده شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی نیروی جهادی، سخت کوشی، اخلاص و پشتکار این عزیزان است و نباید بسادگی از این توانمندی عبور کنیم.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته وارد مازندران شد و تا به امروز تداوم دارد. بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال حاضر ۳۴۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار