رییس هیات شنا فارس در صحبت هایش گفت:رقابت برای حضور در تیم های منتخب استان فارس با توجه به سطح بالای شناگران، مانند تلاش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی است و از اینکه شناگران استان در همه رقابت های کشوری صاحب مدال و رکورد می شوند،به خود می بالیم.
کد خبر: ۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸ 26 February 2015
به گزارش ایرنا سیدغلامرضا کمانه ، پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران دخترو پسر شنای فارس بیان داشت:همکاری خانواده های ورزشکاران به ویژه مربیان موجب شد تا این هیات در سال جاری عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود:برگزاری رقابت های رده های سنی مختلف، اعزام تیم های متعدد به رقابت های قهرمانی کشور، میزبانی مسابقات منطقه ای و کسب مدال های رنگارنگ در دو بخش بانوان و آقایان،مهر تاییدی بر عملکرد مثبت این هیات است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت:خوشبختانه استعدادیابی مطلوبی در این رشته ورزشی صورت گرفته که این نشان دهنده دانش مربیان استان است و با توجه به همین امر تیم های شنا استان همواره در کشور صاحب مدال هستند.

رییس هیات شنا فارس نیز در این آیین گفت: شناگران این استان در رقابت های متعدد قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان مدال های ارزشمندی برای ورزش فارس به ارمغان آورده اند.

محمد کاظم مداحی فر بیان داشت: برگزاری رقابت های استانی در گروه های سنی پایه از دیگر برنامه های مهم این هیات در سال جاری بود و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان توانستیم این برنامه را با موفقیت اجرا کنیم.

رییس هیات شنا فارس ادامه داد:رقابت برای حضور در تیم های منتخب استان فارس با توجه به سطح بالای شناگران، مانند تلاش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی است و از اینکه شناگران استان در همه رقابت های کشوری صاحب مدال و رکورد می شوند،به خود می بالیم.

مداحی فر با اشاره به رشد ورزش شنا در شهرستان های استان فارس گفت: در صورت در اختیار قرار دادن استخر های شنا به هیات های شنا در شهرستان ها،شاهد رشد بیش از پیش این رشته پایه خواهیم بود.

نایب رییس هیات شنا فارس نیز بیان داشت:شنا بانوان فارس در کشور به عنوان یکی از قطب های اصلی مطرح است و این شناگران در رده های مختلف سنی افتخارات بسیاری برای ورزش فارس به ارمغان آورده اند.

فروزنده زرآور افزود: بانوان شناگر استان فارس برای کسب موفقیت در کشور مشکلی ندارند و قرار است از سوی فدراسیون با دعوت از شناگران بین المللی و تیم های خارجی در سال 94 ،شناگران منتخب ایران که اکثر آنان از فارس هستند در این رقابت ها شرکت کنند.

در این آیین از زهرا حسین زاده قهرمان شنا ایران، شیما عبد شنطیایی ، نرجس موسوی، عاطفه رئوفت، سولماز خوش کلام ومریم اورنگی که در مسابقات قهرمانی کشور به مربیگری و سرپرستی فروزنده زر آور 32 مدال رنگارنگ به دست آورند ،تقدیر شد.

همچنین در بخش آقایان نیز از پارسا حکمت قهرمان شنا ایران، محمد مهدی ملازم، آرمین صارمی، امیر حسین نازک کار ماهر، ارشیا زارع،علیرضا دهقان سعدی،امیرسالار سلطانی،متین تاجیک زاده، سید محمد حسینی و آرین اولیایی که با مربیگری محمد حسین فرزام فر ، سعید روستا و سرپرستی فرشید حقیقی فر 28 مدال رنگارنگ در رقابت های قهرمانی کشور کسب کردند، تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار