کد خبر: ۸۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 28 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس آب فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه گفت: مردم و ادارات نسبت به قبوض آب و فاضلاب اقدام کنند.

نادر صفاری در نشست با بخشدار و اعضای شورای شهر قلعه رئیسی با تبریک هفته دولت عنوان کرد: شهدای دولت، از مظلوم‎ترین شهدای ما هستند، شهیدانی که در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند و یاد و نام‌شان هرگز ار یاد ما نخواهد رفت و هفته دولت بهانه‌ای برای تجلیل از دولت عشق و شهدای دولت است.

رئیس آب فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه بیان کرد: هفته دولت بهترین زمان برای تقویت همدلی میان دولت و ملت است و باید خدمات دولت تشریح شود.

وی افزود: هفته دولت گرامیداشت فرزندان از جان گذشته انقلاب، فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات فرزندان این ملت به ایران و مردم سرافراز آن که همانا افتخاری برای سربازان مردم ایران زمین است.

صفاری هفته دولت را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا باید در جهت تقویت همدلی دولت و ملت تلاش کرد.

رئیس آب فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه با اشاره به گرم شدن هوا و بهینه‌سازی مصرف آب خواستار همکاری مردم در جلوگیری از هدرروی آب شد تاکید کرد: همکاری مردم در پرداخت به موقع قبوض، استفاده از مخزن ذخیره آب و صرفه‌جویی در مصرف ضروری است.

وی اذعان داشت: واقعیت امروز جامعه ما این است که کمبود آب جدی و خطرآفرین است و نسل آینده برای اینکه بتوانند ادامه حیات داشته باشند به آب نیاز دارند، از این رو مهم‌ترین راهکار امروز برای جلوگیری از هدر رفت آب، رعایت روش‌های درست مصرف آب است.

صفاری با بیان اینکه باید در زمینه مصرف بهینه آب فرهنگسازی شود اضافه کرد: ائمه جمعه، آموزش و پرورش و اصحاب رسانه در جهت درست مصرف کردن آب از سوی مردم باید تلاش کنند تا فرهنگ درست مصرف کردن را یاد بگیرند.

رئیس آب فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه خواستار پرداخت قبوض آب از سوی مردم و مدیران ادارات شد و بیان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب از سوی ادارات خدمات‌رسان به خصوص آب فاضلاب نیاز است مردم نسبت به قبوض آب خود اقدام کنند تا بتوان جوابگوی مشکلات آب رسانی بود.

وی متذکر شد: منازل مسکونی و اداراتی که نسبت به قبوض آب خود اقدام نکنند آب آنها قطع خواهد شد.

صفاری از تعویض لوله های فرسوده شهر قلعه رئیسی خبر داد و گفت: تعویض دو خیابان نیروی انتظامی و شهید رجائی تا پایان مهرماه نسبت به تعویض لوله های فرسوده این دو خیابان اقدام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار