کد خبر: ۸۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 27 August 2015


28 طرح تولیدی، عمرانی، آموزشی، آبرسانی و راه روستایی صومعه‌سرا در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
خبرگزاری فارس: 28 طرح عام‌المنفعه صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، عصر امروز در سومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان هشت طرح عمرانی و تولیدی به بهره‌برداری رسید.

دو طرح عمرانی در حوزه کشاورزی، تجهیز و نوسازی اراضی روستای مردخه به میزان 100 هکتار با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان از منابع ملی با هدف داشت، کاشت و برداشت مکانیزه و لایروبی انهار برای ذخیره آب در بخش کشاورزی افتتاح شد.

دو طرح تولیدی مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 20 و 15 هزار قطعه‌ امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که افتتاح آنها تعداد واحدهای تولیدی مرغ در صومعه‌سرا را به 171 واحد رساند.

صومعه‌سرا در تولید مرغ گوشتی گیلان مقام نخست را دارد و نقش موثری در تولید مرغ کشور ایفا می‌کند.

ظرفیت تولید تعداد مذکور واحد مرغ در صومعه‌سرا در هر دوره حدود 4 میلیون و 100 هزار قطعه بوده که نشان از ظرفیت بالای تولید در این بخش دارد.

برای چهار طرح مذکور اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه و برای هشت نفر به طور مستقیم و 12 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

امروز با حضور مسئولان صومعه‌سرا 4 واحد ساختمان خانه بهداشت به صورت نمادین در روستای لادمخ به بهره‌برداری رسید.

خانه بهداشت روستای لادمخ مرکز شماره یک درمانی با زیربنای 61 متر مربع و اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان از اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، با حضور استاندار گیلان 20 طرح آموزشی و عمرانی در حوزه‌های آسفالت راه روستایی، آبرسانی روستایی و آموزش و پرورش صومعه‌سرا تا لحظاتی دیگر افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار