فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۸۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار علی اکبر جاویدان در جمع مدیران انتظامی کرمانشاه، اظهار کرد: کشفیات سال گذشته در مقایسه با سال 1397 که بالغ بر ۶۲۴ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۴۰۹ هزار ریال بوده، ۳۶ درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا 2399 پرونده قاچاق توسط پلیس آگاهی استان تشکیل که 2224 پرونده مربوط به پرونده های کمتر از یک میلیارد ریال، ۱۲۶ پرونده مربوط به یک تا پنج میلیارد ریال و ۴۹ پرونده نیز مربوط به کالاهای قاچاق با ارزش بیش از پنج میلیارد ریال بوده است.

جاویدان همچنین با اشاره به انهدام ۲۲ باند قاچاق طی سال گذشته، از دستگیری 1065 قاچاقچی و توقیف1364 دستگاه خودروی مربوط به آنها خبر داد.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به مهمترین کشفیات صورت گرفته قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۱۹ لیتر مواد سوختی، دو میلیون و ۳۶۱ هزار و ۹۶۶ عدد انواع لوازم ارایشی و بهداشتی و ۲۱ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۶۲۰ نخ سیگار کشف شد.

وی گفت: همچنین در این سال شاهد کشف بیش از ۸۱۶ هزار عدد انواع لوازم خانگی، ۲۲۶ دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۲۲۸ دستگاه گوشی موبایل قاچاق بودیم.

جاویدان با بیان اینکه میزان کشفیات برنج قاچاق سال گذشته در استان ۳۲۱ هزار و ۹۰۰ کیلو و چای نیز 5487 کیلو بود، تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته ۴۴ هزار و ۱۲۷ عدد انواع لوازم پزشکی قاچاق نیز دراین سال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را یکی از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: قاچاقچیان بدانند که فضای امنی برای آنها در این استان وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار