تابناک: پس از کناره گیری باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور در سال گذشته، بار دیگر والیبال اصفهان به حاشیه رفت و اصفهان در سطح یک والیبال کشور بدون نماینده شد که ذوب آهن با صعود به مرحله نیمه نهایی امیدها را برای صعود به لیگ برتر بیش از پیش زنده کرد.
کد خبر: ۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ 26 February 2015

پس از کناره گیری باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور در سال گذشته، بار دیگر والیبال اصفهان به حاشیه رفت و اصفهان در سطح یک والیبال کشور بدون نماینده شد.

در چند سال احیر ذوب آهن با شروع فعالیت خود در لیگ دسته یک گام خوبی برای صعود به لیگ برتر برداشت و امیدهای اصفهان را برای حضور نماینده از آن در سطح یک والیبال کشور زنده کرد.

روز گذشته در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال ذوب آهن اصفهان توانست با نتیجه 3 بر 1 برابر مقاومت فرمانداری مهاباد پیروز شود و امیدهای صعود به لیگ برتر را بیش از پیش زنده کند. ذوب آهن با توجه به پیروزی در در دیدار رفت برابر این تیم مهابادی صعود خود به مرحله نیمه نهایی را مسجل کرد.

امیرعباس شفیعی، سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی تیمش در این مسابقه در گفت‌وگو با تسنیم گفت: 2 بازی ما در مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال با تیم مقاومت مهاباد سخت و سنگین بود.

وی ادامه داد: در بازی دور برگشت که به میزبانی مهاباد برگزار شد، این تیم بسیار خوب کار کرد و تماشاگران این شهر نیز با تمام وجود و مانند یک یار کمکی این تیم را همراهی کردند و یکپارچه در طول بازی تیم شهرشان را تشویق می‌کردند.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در این بازی در ست نخست، تیم ما مغلوب مقاومت مهاباد شد اما پس از آن توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و در 3 ست پیاپی پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: ما از نظر فنی در سطح بالاتری قرار داشتیم و توانستیم پیروز شویم اما این امر چیزی از ارزش‌های تیم مقاومت، تماشگران خونگرم این تیم و داور این بازی که همه در سطح عالی ظاهر شدند کم نمی‌کند.

شاگردان شفیعی زاده در تیم ذوب آهن هفته آینده باید برابر نکاله جوان آمل صف آرایی کند. شفیعی در باره این بازی می گوید: همانطور که مدیریت باشگاه اعلام کردند ما فقط در صورتی به لیگ برتر می‌رویم که بتوانیم کسب سهمیه کنیم و در این راه برای هر بازی و هر حریفی برنامه‌ای ویژه داریم و برای صعود به لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

گفتنی است، ذوب‌آهن چهارشنبه هفته آینده در آمل میهمان کاله جوان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار