رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: در کنار کمبود اعتبارات وزارت به فدراسیون شمشیربازی، رسانه‌ها به‌ویژه تلویزیون نیز نگاه ویژه به این ورزش ندارند.در حالیکه مازندران توان برگزاری مسابقات بین المللی در رشته شمشیربازی را دارد.
کد خبر: ۸۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 26 August 2015
به گزارش تابناک فضل الله باقرزاده امروز در انتخابات مجمع عمومی هیئت شمشیربازی مازندران، اظهار داشت: ظرفیت ورزش مازندران بسیار بالا بوده و این استان توان برگزاری مسابقات بین المللی در رشته شمشیربازی را دارد.
وی با اشاره به اینکه تک سهمیه شمشیربازی المپیک 2012 لندن توسط ملی پوش مازندرانی صورت گرفت، افزود: مجتبی عابدینی به عنوان تنها ملی پوش مازندرانی که در المپیک 2012 حضور داشت، در معیت تیم ملی موفق به کسب چندین مدال برای کشومان شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با بیان اینکه 20 درصد ترکیب تیم ملی را شمشیربازان مازندرانی شکل می‌دهند، افزود: از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان به رشته شمشیربازی که سبب توسعه این ورزش در سطح استان می‌شود، جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با بیان اینکه وسایل این ورزش گران و نایاب است، افزود: با توجه به مشکلات موجود در فدراسیون و دیگر هیئت‌های استان، نتایج ملی پوشان شمشیربازی قابل تقدیر است.
باقرزاده با اشاره به مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر به این رشته ورزشی، ادامه داد: در کنار کمبود اعتبارات وزارت به فدراسیون شمشیربازی، رسانه‌ها به‌ویژه تلویزیون نیز نگاه ویژه به این ورزش ندارند.
وی یکی از دلایل توسعه رشته شمشیربازی را برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگیری عنوان کرد و بیان داشت: هیئت شمشیربازی مازندران برای گسترش این رشته تعامل بسیار خوبی با فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان دارد.
مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی مازندران با حضور فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار  و علی رمضانی از 14 رای ماخوذه با کسب 14 رای برای  4 سال دیگر سکان هدایت شمشیربازی مازندران را بر عهده گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار